čtvrtek 22. května 2008

UP přátelé, Peter Gabriel

Zase se musím podělit se svou láskou - tentokráte Peter Gabriel. Poprvé se k mému uchu dostal v nemocnici na minidisku od mého známého (chtěl mě zachránit před smrtí z nedostatku hudby). A zamilovala jsem se :-) Krásné texty, DOKONALÁ hudba a když jsem měla tu čest být na projekci jeho koncertu Still growing up (jestli kdy budete ít šanci vidět tak se dívejte a ani nemrkejte, není to tak obyčejný koncert!)... AH :-D
Dám sem pár odkazů na videa abych přiblížila aspoň trochu atmosféru.
Představte si že spěvák nestojí a zpívá, ale tak trochu hraje i tělem. Ale ne žádné scénky.
Kupříkladu písničku Up side down zpíval tím způsobem že chodil nad (kulatým) jevištěm
hlavou dolů po zavěšeném stropě!
na další písničku si vzal kolo a jezdil dokola na kole (a přitom pořád živě zpíval)
Tančil ve svítícím blikajícím saku.
No a aby to nebylo málo, zářivá koule nad jeho hlavou byla spuštěna dolů (nešlo nejdřív poznat co to je zač) a on si vlezl dovnitř (byl to takovýten balón jak se v tom jezdí z kopce) a skákal uvnitř po jevišti a běhal dokola. (ano, a pořád zpíval) apod.

Samozřejmě jde hlavně o hudbu ale ta je dokonalá. Prostě dokonalá. V textech jsem se našla. Moje oblíbená písnička je jednoznačně Darkness a na druhém místě Signal to Noise.

Tady jsou videa z koncertu: (jestli máte chvilku :-) minimálně se podívejte na to první!)
Tady je v tej kouli :-)
Father and son - takovy doják :-)
RedRain - nádherná píseň!! :-)
Sladgehammer :-)

Žádné komentáře: