čtvrtek 22. května 2008

Proč ne.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Rádi nečekané události a náhlá rozhodnutí? Já z nich žiju! :-) :-) :-) Zatím mi to vždycky přijatelně vyšlo. Ne vždy podle ideálních představ (často to záleží na jiných lídech, víme) ale většinou perfektně. :-) :-) :-)
Jdu po ulici, vidím někoho, koho jsem sice viděla asi 2x v životě, neznám jeho jméno, ale co, pozvu ho na drink! Vidím partu umjelců ze školy (taky je znám od pohledu :-) :-) :-) ) tak je pozvu na dýmku a sme spolu až do rána! :-) :-) :-)
Brácha napíše že jdou zítra do kina. :-) :-) :-) No proč ne, je to sice v Brně (nic není tak daleko aby vás tam nějaký dopravní prostředek nedovez) :-) :-) :-), sice mám hlídat prcka (ale co, tatínek pohlídá) a nemám peníze (ale co, něco se vždycky najde, že)
:-) :-) :-)
Takže zas tu dva dny nebudu (což je velká událost jelikož přizpívám rychlostí 3,24 článku za den
:-) :-) :-)


lidi, buďme impulsivní, život nemá cenu, když jde všechno ppp - podle předpokládaného plánu -
----------------------------------------------------------------------------------------------------

3 komentáře:

bum-bác řekl(a)...

to abych se inspirovala :-) často přemýšlím o tom, že bych mohla udělat spoustu věcí, aby byly zážitky... na druhou stranu, mám ráda i poklid :) ale...někdy si na tebe vzpomenu a něco takhle provedu :)

teruda řekl(a)...

No ted jen napsat - skoda ze jsme impulsivni ve vsem, ted jsme napsala otci at mi da konecne pokoj a za 5 minut mi zavolal ze je v nemocnici. Hups. No..
Ale nutno rict ze vikend jsem si nalezite uzila, bylo to perfektni! Takze v tomhle si pridklad urcite vem! Vem telefon, obvolej kazdeho kdo by moh mit cas a neco podnikni :-))

teruda řekl(a)...

grrr nesnáším když se mi plete JSEM a JSME. Mám moc rychlé prsty!!! :-) :-) tak, sry :-)