čtvrtek 8. května 2008

Photoshopské hříčky

Další věc co miluju, je pohled na to jak marnivá a pomíjivá je realita. Koukněte se dneska na...cokoli. Uz si nemůžeme být jistí "oběktivní realitou" a to prosím nemluvím o tom že samotná oběktivní realita už neexistuje - pouze realita jak ji vykládá většina lidí.

Všichni už asi známe obrázky typu "před a po" kde se ukazuje jak hloupé jsou reklamní plakáty a jak falešné jsou tváře co z nich na nás hledí... ano, grafici v modelingových studiích a maskéři umí divy. Já se dneska pochlubím, že sice nejsem ani maskér (navíc tyhle holčiny jsou odnekud z kocourkova a tudíš nemůžu jet je namaskovati) ani nejsem (zatím) profesionální grafik.
Ale tohle jsem si dneska tak z nudy vytvořila :-) (kdybyste nekdo chtel pretvorit na modelku napiste :-D :-D











(když tohle videla utorka/modelka napsala mi: "O_O Can't stop rubbing my eyes. Uh, wow. Omg, wow!" ) :-)




































Ano, dostala jako bonus barevny melirek :-P :-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ano, je odvážné tvrdit, že toto je realita a toto realita není. Odkud bereme jistotu, že život který žijeme je realitou? A co když přijde člověk a začne všude tvrdit, že ne tento život je realitou, ale naopak sen, který sníme je realitou. Zavřeme takového člověka do ústavu pomatených? Zavřeme člověka za to, že on vidí realitu v něčem úplně jiném, než ji vidí většina lidí? Takový člověk se pro ostatní lidi stává bláznem, ale já mám blázny rád a proto nezabíjejte v bláznech jejich realitu.
__________________________________

PS: Terezko, pod mými příspěvkami na mém blogu se zobrazují nějaké ratingové štítečky. Nevíš náhodou jak je mám vypnout? Děkuji, přeji pestrobarevný dnešní sen a zítřejší nádherný den a popozejtří kouzelné svítání...ahoj

Anonymní řekl(a)...

Já smekám,tohle je opravdu zdařilá práce..

teruda řekl(a)...

Diky Zdeni a k tem stitkum, nevim, taky jsem je mela a druhy den zmizely tak vubec nevim o co slo a co s tim...

A Saze: To já ne, to moje Shauma :D :D diky :) doufam z jednou budu delat i neco kvalitniho a pouzitelneho nez jen tohleto patvoreni cizich fotek z nudy :-P