neděle 25. května 2008

Když čaj vykvete...

Tak jsem zpět z Brna - paráda! Turkovci skvělý, Brácha dokonalý jako vždy, IndianaJones rozkošný a obě čajovny kde jsme byli parádní. Jen cesta zpět trochu děs, ale co už :-)
V Chajovně jsem si dala specialitku kterou jsem zatím neznala - art tea, alias kvetoucí čaj.
Je to čaj ručně vázaný do takových kuličak, takže když se zalije vodou doslova rozkvete do různých tvarů, barevných kvítků a ještě v konvičce tak pěkně tancuje.
No hned jsem si koupila tři kuličky domů a těším se až ho někomu uvařím :-)
Je to opravdu krásné a ddá to čaji další rozměr.
Čaj samotný je lahodný ale vlastně o to už tak moc nejde :-)) nevím jak vypadají ty kuličky co jsem si koupila tak jsem zvědavá..
No a to ja asi vše, jsem unavená jako pes... (jejda proč se říká unavený jako pes? Vždyť se celé dny flákají!) :-)

Žádné komentáře: