pondělí 19. května 2008

Jasmínový květ - čaj

Opět jsem se vydala do města, vybrala jsem penízky a hurá za babkou kořenářkou (btw je to takový mladý pohledný klučina) na čajíčky.
Tak mám konečně doma zásobu praženého matté (škoda jen že už vyprodali všechny kalabasy) a taky jsem oběvila v prodeji surový sušený květ jasmínu. Jsou to malé bílé kvítky které dají čaji specifickou, ničím nenahraditelnou chuť a vůni.
Mám moc ráda jasmínový china čaj - je to zelený čaj s jasmínovými květy. Ale raději mám černý čaj s jasmínem který btw taky právě popíjím. Jasmínový čaj (jak už jsem asi psala) patří mezi moje nejoblíbenější čaje vůbec. Takže vřele doporučuji!

Recept více než jednoduchý -
1x černý čaj (já mám opět Grucia)
1x květy jasmínu
možná bych přidala nějaký hřebíček ale neskoušela jsem tak třeba příště povím :-)

možno přidat med pokud rádi sladký :-)

Žádné komentáře: