sobota 10. května 2008

Letní Filmová Škola UH !!!

Tak jsem se konečně dopídila k tématu letošní filmovky a prosím je to MAGIE což je naprosto perfektní vzhledem k tomu že jsem se rozhodla akreditovat se na všech 10 dni a tu letošní filmovku si řádně užít. Hlavní osobnosti jsou letos Juraj Jakubisko a Jan Švankmajer. To je další úžasná věc, alespoň pro mne, protože Švankmajera miluju, ale opravdu :-D jedním z hlavních hostů bude spisovatel, režisér a scénarista Pavel Kohout
Více najdete tadyhle

Tímto vás všechny zvu a lákám. Pro mě je filmovka největší veřejná událostí roku. Kam se hrabe Ježíšek! A cítím v kostech že letos to bude stát za to.
Minulý ročník, s tématem člověk a stáří, stál opravdu za to. Byla to asi nejlepší filmovka na které jsem byla ale neměla jsem akreditaci takže jsme žila jen z doprovodných akcí a filmů zdarma. Letos jedu na plno takže už šetřím a třesu se na 25. červenec kdy to všechno začne...

Filmovka bude ochuzena o Králíka (který byl doteď ředitelem ale chudák se zadlužil) ale rozhodně nebude ochuzena o tu pravou festivalouvou atmosféru, spoustu spoustu a spoustu filmů, literární stany, přednášky, koncerty a další doprovodné akce.

....a možná, moji milý, možná příjde i kouzelník!!!

PS: áno, na té fotce to jsem já ještě bez dreadů, jeden milý Pražák a můj milovaný ušatý Joe Black na filmovce minulý rok. (PPS: fakt vypadám mladší, nebojte, není mi 14, fakt ne :-D )

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ty na té fotce a věty o tom, že ti vážně není čtrnáct, mi trochu připomněly filmovou Lolitu.
Smím se zeptat, kolik ti je? Já neumím lidi moc odhadovat, takže bych si to netipla ani na téhle fotce. Sama na svých osmnáct nevypadám (jistý známý mi tipoval dvanáct), takže vím, že vzhled může být zrádný. Obojím směrem - tedy člověk může vypadat i mnohem starší, než je.

teruda řekl(a)...

hehe, je mi 18, lidi mi tipuji tak 16 :-) az mi bude třicet, bude se mi to treba hodit :-)

Anonymní řekl(a)...

Přesně tohle si taky říkám :) Obvykle mi taky tipují kolem těch šestnácti, jen těch dvanáct jsem prostě musela zveřejnit, protože to byl extrém extrémů.