neděle 11. května 2008

Copato to mam z vlasama?

Další věc co nesmí chybět v kategorii Milování, jsou dready. Ano, jsem dreadar. Mam rada dready, pseuda i rasta copanky, vsech barev, tvaru, provedeni. Prirodni dready (tedy samovolne vytvorene) se mi ale nelíbí. Nejsem Rastafarián, ani z daleka. Nevrtám si do hlavy každodeně díru Ganjou a nehlásím se k žádné skupině ani hudebnímu stylu. Prostě se mi libi dready a tak je mam na hlave. Prijdou mi prirozene, je to zpusob jak se na pohled vyjadrit, jak dat najevo kdo jsem a jak si vytribyt lidi kolem mne.

Hmmm....dneska jsem nasla par peknych fotek na velmi pekne strance tak se určitě podívejte :-)
A abyste měli představu jak vypadam ja a moje dreadiky (mimo tu silene kycovitou fotku na liště tamhle napravo) :-)















Ps: nechcete mi někdo věnovat 10 metrovych zelenych vlněných pseud??? :-) :-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dredy jsem měla na hlavě dva. Pak jsem zjistila, že to není můj styl. Já asi nemám žádný vymezený styl. I když jistá profesorka si myslí, že svým odíváním inklinuju k hippies. Někdy možná ano, jindy vůbec. Měním styly hodně podle nálady a... sakra, já jsem ale egoista hnusný! Zas píšu do komentáře jen o sobě!
Fotky jsou fajn, vypadáš sympaticky. Ale to vím i z obrázku napravo, z Lolitofotky a především z toho, co a jak píšeš :)

Anonymní řekl(a)...

Milá Terezko,

vůbec jsem nevěděl, že se mi líbí dredy, ale právě jsem zjistil, že se mi dredy skutečně líbí. Asi si přečtu něco o historii dredů:-) I když vím, že krása je pomíjivá a jediné co zůstane, je naše poznání a naše zkušenosti, nedá mi to, abych Ti neřekl, že jsi nádherná. Neskutečně krásná dívka. Prosííím neber to v zlém... Víš, když to řeknu já, je to jakobych říkal, že ta zahrada je krásná, nebo ta socha mladého muže ve zlatém kočáře je krásná, nebo ten červený květ je nádherný... Proč neříct o něčem nebo o někom, že je to krásné, když to člověk tak vnímá. Nehledej za mými slovy vůbec nic. Já jenom konstatuji, že jsi krásná dívka, protože to tak vidím, ale nevidím žádný rozdíl mezi Tebou, zahradou nebo červeným květem nebo čímkoliv jiným...Krása je prostě krásná a přináší radost do srdíčka.:-)