pondělí 26. května 2008

Umění černého humoru! - 100 bodů pro Terudu!

Nedávno mě potkala spolužačka ze základky. Koukala jak delfín v lese, prej je přesvědčená že jsem pár měsíců mrtvá.
Njn napsala jsem na spolužáky datum úmrtí. Chtěla jsem připojit i smuteční oznámení ale koukám že nebylo třeba. Nějak se rozneslo že jsem byla v nemocnici a pak na to skočili jak na škvarky. No super :-)
Za 14 dní bude slučák, no asi budu v Brně, ale možná stihnu oboje, uvidíme.
Každopádně mě to překvapuje. 9 roků jsem byla třídní skřet a nikdo o mě nezakopnul až na vyjimky. A když umřu a zmrtvích vstanu najednou mě pozvalo už 5 lidí :-) normálně by si asi nevzpoměli ani na jméno. Možná jen na to že "to je ta, co pořád kreslila" :-)

Hmm hmm není na škodu fingovat vlastní zhynutí, to odpoledne jsme zhynula málem smíchy, dneska mě potkala další osoba a opět "ty žiješ" :-D :-) :-D :-)

Další uspokojující věc dnešního jinak totálně pos****ho dne jsou další výsledky - prej píšu gramatické chyby ne proto, že bych byla blbá, ale protože jsme blázen :-) u maturity mi to asi bude prd platné, ale aspoň vím že za to nemůžu :-) :-) ikdyž je fakt že být psychouš taky není výhra :-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

:D To mi připomnělo IT crowd a Mosse, který řekl, že umřela Jenn. Pak bys mohla hezky všechny strašit :) Na tom akorátním bláznovtsví není nic špatného. Sama se počítám mezi skupinu lidí, mezi nimiž jsem blázen asi nejmenší, ale oni to hravě napraví a já se ráda přidávám, když je nálada :)

teruda řekl(a)...

Jee no vidis, to me nenapadlo IT crowd! :-D To já jsem na té druhé straně, blázen největší, ale taky tím dokážu leckoho nakazit :-)