úterý 6. května 2008

Antidepresivní čaj

Moje zásoba čajů mizí a tak jsem nenašla nic moc co by mě dneska mohlo postavit na nohy, protože nejsem schopna ani prudšiho pohybu, natož nějaké aktivity. Depka? Únava? No jednoduše, ty hnusný chemikálie jménem veselé pilulky mě rozežírají zevnitř a tohle jsou jen "nežádoucí účinky" které přeci nejsou nijak škodlivé a tudíš na ně nemusí být doktory brán ohled... Zřejmě je to taky projev mojí alergie na psychiatrii - zítra mě zase čeká polstrované křeslo Chocholouškovo a už teď mě to žere...bla bla bla sry dneska optimismus padl a já taky...sotva sedím a ťukám do klávesnice, jenom by spala...a to máme večer školní večírek.

Tak jsem si udělala další zajímavý čaj, z věcí co jsem oběvila doma.
Základem je opět Grucia - černý sypaný čaj - a to hodně aby byl hodně silný (sám o sobě příliž silný není)
dále skořice, zázvor, hřebíček, pomerančová kůra, jalovčinky, lékořice, kardamon, fenykl, kořen pampelišky, černý pepř, sarsaparila, koriandr, perželová nať, kořen angeliky, kořen korkumy a šalvěj.
a lžička medu ať si osladím život...
Ne ne, nebojte, nemám doma tolik bylinek a koření. Tahle směska je Ajurvédská směs, obchodní název je "Aktivní žena" a můžete ji najít mezi sypanými čaji značky Oxalis. :-) k dostání je i "aktivní muž" ale podle mého je docela nepoživatelný.
Nicméně, to co v mojí konvičce vzniklo je velmi dobré a doufám že mě to probere...

Povzbudivý účinek právě posílil jeden milý telefonát...aspoň něco :-)

Žádné komentáře: