neděle 18. května 2008

Deštivý den

Bratříčci odjeli, jeden i druhý a jsem tu zase sama s mámou. Venku prší tak moc není poznat jestli mezi kapkama zbyl nějaký vzduch. Miluju déšť. Škoda že jsem nestihla někam vyjít ještě před deštěm, teď bych zmokla. Mám velkou chuť zmoknout! ...já vážně miluju déšť :-)
Mám uvařený Yogi čaj, na stole před sebou 70% čokoládu, do sluchátek mi zpívá Laura a její tygři.
Začala jsem kreslit jak jsem si slíbila a moje ruce ještě nezapomněli. Takže tadyhle se chlubím čmáranicí mého bratra pro ty kdo ho snad znáte to musí být zábavné :-)
No a to je asi vše. Je mi dobře, je mi trochu líto posledních dní ani nevím proč. Dneska načnu novou knihu tak asi zajdu zase do čajovny. BTW
ztratila jsem tam v zahradě prstýnek tak mi držte palce ať se snad jednou najde...

Deštivý den, všechno už za své vzalo,
deštivý den, slunce se ukázalo,
jenom na malou chvíli, jedním víčkem,
nahlédlo přes oponu šedých mraků,
dešťové víly zamkly klíčkem
krabičku od bonbonů plnou draků sedmihlavých
na krabičce od cigaret, slůvko "miluji"
(K.Kryl Deštivý den)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Taky kreslíš?
Nemůžu sice srovnávat se skutečnou podobou, ale to nevadí, je to moc pěkné :)

Anonymní řekl(a)...

I já miluji déšť, kapičky deště... Líbí se mi jak jsou kapky deště podobné slzám a když se v nich někdy zatřpytí paprsek světélka, jsem v sedmém nebi. Tak moc se mi líbí déšť, proto Tě chápu Terezko. Škoda, že neumím kreslit jako Ty, ale je pravda, že jsem to nikdy nezkoušel:-)

PS: Doufám, že tentokrát to nebylo mimo mísy, chichichi

teruda řekl(a)...

NT: :-) Kopřiva: :-)

bum-bác řekl(a)...

Ach ano, déšť je krásná věc (věc? :-)), zvlášť když příjde ve správnou chvíli, dokáže nesmírně potěšit..i já moc ráda moknu, když mi tedy zrovna není ´moc zima - dokonce tak ráda, že když jsem doma, vykláním se a lezu na balkon a.. moknu :)

Obrázek moc pěkný ;)

teruda řekl(a)...

Bum-báci já takhle taky jednou zmokla na balkonu (kdyz jsme jeste bydleli v byte z balkonem :-) ) byla to tkova ta horka letni bourka...
a vcera jsem nakonec vazne zmokla protoze jsem sla do tej cajovny :-) :-)