čtvrtek 15. května 2008

já prostě nevím...

Nevím, fakt nevím... nevím...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Terezko,

Ty to tu dnes máš nějaké divoké...
Píšeš a mažeš a zase píšeš a zase mažež...chichichi

Ale chápu Tě, já jsem také smazal jednu svou báseň, jaksi jsem cítil, že to není ono. Tak jsem ji včera pohřbil v duši, zapil jsem to ovocným čajem a šel spát:-)
Snad Ti tuto zprávičku stihnu odeslat než vymažeš i to Tvoje Já nevím, nevím....

teruda řekl(a)...

jj pravě to znamená to "já nevím". Včera byl takový zmatečný den. Začla jsem se trápit což jsem si zakázala tak jsem začla blbnout (šak jsi to četl) a ještě si udělala ostudu u doktora. Včera byla bouřka, dobré znmení, dobrý pocit. Beru to jakože spláchlamoji dětinskou debilitu poslednich 3 dní (od špatných zpráv), teď to vezmu jako chlap a budu dál hodná holka a budu ve správném světě, tam kam patřím (viz povídka). Zas jsem se nachvilku začala chovat jako fracek uražený když dostane ránu, ale je čas se zase vzpamatovat. :-) toliko vysvětlení :-) ps:teď si dám pokoj a raději kolalokovu limonádu :-)