čtvrtek 29. května 2008

Dobrý den :-)

Dneska je konečně celkem dobrý den. Asi jsem se potřebovala pořádně vyspat. Taky jsem se přestala přepapávat a dneska jsem měla jen snídani a polívku a tím asi končím. Tedy nepočítaje čokoládu - to je věc drogové závislosti :-)
Takže asi jsem (ťuk ťuk ťuk) přežila další depresivní epizodu :-) No aspoň mě to vrací mezi neurotickou část společnosti :-)

Jinak nás asi čeká stěhování v rámci hledání chcíplé myši která nám v pokoji vytváři prazvláštní mrtvolný pach zvěřiny, a to jsou místní myšky ty nejmenší myšky co jsem kdy viděla.
bleh roztomilé to je, ale jen dokud to nežije divoce, neožírá v noci nábytek a hlavně nechcípá na skrytých místech bytu v době kdy začínají vedra.... :-)

Toho EMAče hlavně neberte vážně, já prostě musela, nic proti vyhraněným směrům společnosti ale EMO je extrém. Setkala jsem se s pár EMAřkama ve špitále... No já nevím, to jsem radši individuum nezařaditelné do nějakého směru.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

To je dobře, žes měla dobrý den :) To já ten dnešní spíš naopak. Všechno se to nějak nakupilo, ale to se stává. A když se člověk ještě dívá na hořkosladké filmy či seriály, tak je o špatnou náladu postaráno. No brzy to snad přejde. Tak doufám, že tobě dobrá nálada vydrží. A doufám, že si v dalším článku nepřečtu zas o nějakých depresích ;)