neděle 29. června 2008

A je to - M Á M V L A S Y ! ! !












Dámy a pánové, představuji vám kadeřnický skvost! :-) :-) :-) Kadeřnice, v podání mé maličkosti a mé maminky, strávily nad mou dreadatou hlavou 3 hodiny + cesta do tesca pro barvu na vlasy :-) :-) :-) Jsem nadmíru spokojená :-) :-) :-) pro fanoušky mám zde 6 speciélních dreadů, ale minimálně 4 jsou již zadané :-) :-) :-)



Pro srovnání: __

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Moc Ti to sluší Terezko, opravdu moc. Přemýšlel jsem koho mi tak moc připomínáš a už to vím! Ano, moji oblíbenou a kouzelnou Amélii z Mountmartu.

PS: Už jsem přemýšlel, že omezím své komentáře na Tvém blogu, aby si nedejbože lidé nemysleli, že jsem se do Tebe zamiloval. No, ale mohu nereagovat, když vidím něco tak krásného?:-))

Anonymní řekl(a)...

Ty jsi neuvěřitelně krásné stvoření! Souhlasím s tvým příznivcem Kopřivou: vypadáš neuvěřitelně sladce :) muck tě! :D (normálně nepoužívám muck tě, ale teď to fakt sedí).

Unknown řekl(a)...

Si nadherna Terezka :-)
roztomila, nezna a vesela.
Takyyyy obrovitaaaansky Anjelik a takyyy maliliiiinky Certicek.
Ved Teba sa neda nelubit!

Anonymní řekl(a)...

Už předtím jsi z fotek vypadala jako velmi sympatické a krásné stvoření a dready se mi vždycky líbily. Ale teď, pokud to je vůbec možné, ti to sluší ještě víc a vypadáš ještě sympatičtěji. Občas když jde člověk do takových extrémů, nedopadne to nutně dobře. Hodně lidem krátké vlasy nesluší, ale tobě sedí perfektně. Fakt ti to sluší ;) Osobně jsem taky nějakou dobu toužila po krátkých vlasech (a v některých chvílích - jako třeba teď - mě to znovu popadne), ale vím, že mně by neslušely.

Anonymní řekl(a)...

A ještě jedna věc - je to podivné, ale já jsem si taky okamžitě vzpomněla na Amélii tak jako Zdeněk. Na té druhé fotce se totiž tváříš tak, že vypadáš fakt úplně jako Audrey v této roli :)

teruda řekl(a)...

Hehehe :-))
Zdeni: diky, neomezuj, ja jsem rada ze vidim ze ty moje kecy nekdo cte :-)
Yarko: ohoo děkuji, cením si pochvali od tebe :-)
Anničko: Dekuju moc *červenám se*
Nutrie :-): diky neposoudím protože netuším jak vipadáš, ale dík
Zdeněk i Nutrička: Přirovnávat mě k takové hezké herečce? Uf :-) ale těší mě že zrovna amelie kterou miluju protože se v ní vidím co se srdíčka týče :-) kamarád mi dneska řekl že vypadám jak nějaká česká zpevačka al radši jsem zapoměla která :-D

Anonymní řekl(a)...

Moc Ti to sluší,vypadáš naprosto S-K-V-O-S-T-N-Ě! Jseš krásná bloggerka ;)

Anonymní řekl(a)...

Rozhodně jsi prokoukla, tenhle účes ti sluší mnohem víc. Ale to už asi jenom opakuju, co už bylo řečeno:o)

Markus řekl(a)...

Jako obrázek:)