pondělí 16. června 2008

Příspěvek - ano ještě žiju

Bylo mi řečeno že jsem už dna dny nenapsala a někdo trpí velkým steskem. Není to moje chyba, ale chyba kašle,nevýdaných rozměrů, který mě přepadl, uvěznil pod peřinou a hlavně mi vzal veškerou inspiraci k nějakému hyperzajímavému článku...
Slibuju vám článek o Dalím, který bude zajímavý, zatím sem věnuji třeba něco z mé nové tvorby :-)



"Konec Srabu"

Tančilo světlo, házelo stíny

Strach na mne padl spolu s tím

Žereme ovoce a bio luštěniny

Přec nevyhnem se náhlím úmrtím

Kouř cigarety je jako smyčka

Tiše se obtáčí kolem mě

Ten kdo je odvážný poklidně vyčká

Já ale bojím se, málem dojemně

Když vidím horor, beru to s vtipem

K zděšení mi ale stačí tma

Takový srab přece neprojde sítem

Dělící plevel od zrna

Někdo mi sfoukl i tu blbou svíčku

Nevidím si ani na šosy

Jen v dálce zahlíd jsem postavičku

A bílý záblesk od kosy.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jsem šťastný, že žiješ... i když někteří žijí a přesto jsou mrtvý... Jé promiň, zase sklouzávám do filosofie. Nechci sklouzávat do filosofie, chci používat jednoduchá slova, abych mohl porozumět sám sobě i druhým... Á kruci, zase filosofie? Hmm, jen chci říct, že jsem rád, že žiješ. Dnes se cítím tak nějak slepeně a tak možná i tento komentář je tak trochu slepený z útržkovitých nesmyslů, ale to mi musíš prominout, alespoň do té doby než se zase rozlepím...Zkrátka jsem rád, že žiješ. Hmm, vlastně toto je to co jsem chtěl říct a tak ostatní si můžeš vymazat:-)