pátek 27. června 2008

Já jako nevěsta... nadvakrát

Dneska jsem se ve snu dvakrát vdávala. Poprvé za bohatého araba z ameriky (???) ale nevím už jak to vlastně dopadlo. Zřejmě jsme se nevzali, protože následně jsem se vdávala za jednoho hodného kamaráda (???) z čisté lásky jeho a mého strachu z nedostatečnosti. Taky nevím jak to dopadlo, ale mám pocit že si mě vzal :-P
NIKDY SE NECHCI VDÁVAT!
Tedy, byl to rozhodně příjemný pocit, to jo :-)
copak o tom říká snář? Buď teď najdu velkou lásku, nebo o nějakou přijdu. Buď někdo známí umře, nebo se já uzdravím. Buď příjdu k penězům nebo o peníze přijdu. Tedy... asi se teď může stát cokoli.
řekněme že to bylo znamení, že jsem dospěla moudrosti a místo bohatého, milého araba a tatíkem s ropnýma vrtama někde na východě, jsem si vybrala lásku. Pokud ji neposeru tou smyšlenou nedostatečností... Takovou tu jako z Popelky a tak :-) ... (ne Jakube, nikam se nestylizuju!!! :-) )

Je fakt že zrovna včera jsem o "silném přátelství" versus "šílené lásce" versus "výhodné lásce versus "nezávaznému se...setkání" přemýšlela, ale aby se mi zdálo zrovna o vdavkách....

ale přišel na to perfektní den! Včera byl vlastně taky perfektní den...téměř. Všechno je jaksi fain...

umíte někdo vykládat sny? (tedy, v pondělí třeba dodám odborný výklad až navštívím doc. která mi výklad sn slíbila :-D )


4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Vdavky značí změnu. Opouštíš něco starého a něco nového začínáš a to i přesto, že není začátku a není ani konce.Stojíš na křižovatce, kde rozhoduješ o svém vlastním osudu. Vidím tři cesty. Jedna cesta směřuje do tohoto světa plná dočasnosti a omezení a rovněž i pomíjivosti; druhá cesta je cesta, která je upřímná, čistá a duchovní; cesta, která Tě nespoutá, nezpůsobí Ti bolest, protože je to jediná cesta, která Ti dává svobodu. Taková je čistá láska. Svatá Láska, která miluje z čisté lásky pro Lásku nejvyšší. Třetí cesta je cesta tápání, smutku a zapomnění. Znič svůj strach z nedostatečnosti a objev sebe takovou, jaká doopravdy jsi. Silná, odvážná a dokonalá. Chceš-li být nedostatečná, budeš taková... budeš-li chtít být silná, odvážná a dokonalá... stane se podle Tvé vůle. Nikdo z nás není slabý, v každém je božská jiskra i odvaha nezměrná - i v Tobě Terezko ( ale ty to přeci víš.... ) Terezko, promiň, jestli to zní jako klišé, ale cítím potřebu Ti to tu napsat. Co naděláš, jsem už takový....:-))) Já na světskou lásku také nevěřím, ale neříkám, že nemůže být krásná, potkáš-li svoji blíženeckou dušičku. Taková láska může být naopak vzájemně se doplňující polovičkou toho druhého.

Anonymní řekl(a)...

chudák Zdeněk Kopřiva.

Anonymní řekl(a)...

Au, toto mě zabolelo:-))

Co jsem řekl takového, že jsi mě nazval(a) chudákem? To, že věřím v čistou lásku? Je-li tomu tak, raději zůstanu chudákem.:-)

bum-bác řekl(a)...

Jéé, a mě se ještě o vdávání nezdálo! :) nebo - si to nepamatuji. :)

to je taková ta druhá možnost, no...