neděle 1. června 2008

Den kindrů

Tak mi dneska bylo řečeno, že už nejsem dítě.

Achjo achjo. Na to že jsem ještě předvčera pojídala gumové medvídky a nadšeně rozbalovala barbie vajíčko (museli jsme ho s Lenčou koupit, byli jsme zědavé co bude uvnitř :-) ) svědčí o něčem jiném... nadruhou stranu, když nás pak z parku vyhazovali cajti byla jsem ráda za svou občanku, bez které bych vlastně nekoupila ani toho bechera a rum (ono medvídci jsou fain, ale tekuté do krku klouže líp) :-)
Takže, i když dneska čokoládku dostane jen Adélka a já se budu muset smířit s tím že na dětský den nemám už nárok, je mi to celkem fuk, už s tím asi nic moc neudělám. Konec konců, ještě pár let si hodlám zachovat svůj zdravý infantilismus a sem tam puberťácké výlevy :-) nesmíme ten život brát tak vážně :-)

ps: včera jsem celý den spala, s přestávkama na jídlo :-) docela dobrý den to byl :-)
dneska hopkám DDRko a snad budu i tvořit.. ale je hnusný hnusný vedro...ať už prší!!! (i když na ten kemp to byl samo. idelál)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Díkybohu za zachování infaltinismu a puberťáckých výlevů ;)

teruda řekl(a)...

já myslím že bych jako dospělák stejně neuspěla a navíc ani nepřežila :-)

Anonymní řekl(a)...

Ano, ať už prší! Ano, ať žije infantilismus!

teruda řekl(a)...

NT :-)) :-))