středa 25. června 2008

Vedro...

Nágárdžuna tvrdil: Vše je relativní, nic nemůže být potvrzeno ani vyvráceno.
Dobrý to filozof.
Skutečnost že je nechutné vedro ale nedokážu popřít ani já. Dokonce i moje kaktusy chcípaj vedrem...
...chci bouři!!!!

erejší párty byla naprosto famózní. Přišlo opravdu hodně lidí a i když večer sprchlo byli jsme na vykopávkách. Jen cestou spátky jsem s Lenčou a Zuzkou potkala našeho nejmenovaného profesora, který zachraňoval jednu nejmenovanou opravdu silně opilou prvačku... tak jsme ji vzali ke mě. Nikdy jsem neviděla tak rychlé probuzení a odchod, jako dnes ráno :-) ale to se stane...
Je zvláštní že to přeženou vždycky prváci, ostatní většinou už ani ne... (nepočítaje mě, ale já jsem teď příživník, nikoli student :-) )

No, a mně je pořád vedro...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

I mě je vedro... Aspoň mám s kým souznit:-))

Anonymní řekl(a)...

Taky je mi vedro. Jak doma, tak venku i v práci. A včera večer pršelo, byla bouřka, krásná, a i když vypadala docela slabě, nakonec bylo na některých místech dost škod. Ale ani během bouřky, kdy jsem měla celou dobu otevřené okno, mi nepřestalo být horko.