čtvrtek 5. června 2008

Podle mého gusta gusta gusta


Tak mi došlo číslo kulturního týdeníku A2´. Je to pěkné počteníčko, na měsíc zdarma :-) (pak už předplacení víme)
no musím tu udělat malou reklamu, protože je to docela kvalitní čtení a snad si tak aspoň rozšířím obzory :-)
Díky tomu jsem oběvila pěkného básníka, Petra Nikla, podle mého gusta gusta gusta. A taky Gregerie, věc kterou jsem Cimrmanovsky vymyslela ve svém deníku a právě zjistila že jsem zas nic nevymyslela...



Jeleni píšou dvojitě,
jenom jednorožec píše normálně.______________Jeleni
-_______________________________________jsou vlastně
Protože jeleni nevidí na to, co píšou, ___________ rohatí tuleni.
jelikož mají skloněnou hlavu, _________________Tuleni
čtou potom po sobě _______________________jsou vlastně
když ji zvednou, _________________________ plešatí jeleni.
strašný nesmysly! ________________________No ale...
-______________________________________Co ty nohy?!
Někteří jeleni píšou dokolečka to samé,
až se jim s toho zatočí hlava,
a spadnou na bok.
-
Někteří jeleni skočí do psaní tak prudce, ____________, Dlouhá hlava, ohlý nos,
že udělají přemet podobný skoku o tyči,_____________ pod modřínem dřímá los.
a na zádech se pak rozpomínají,__________________,, Z jedné strany antilopa
cože to vlastně chtěli napsat?____________________, z druhé její opak - lopa...
-
Někteří jeleni, kteří nemají co psát, jsou spát.
Jiní jeleni, kteří nemají co spát, jdou psát....

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Malinkatý černý brouček,
vyčistil si temný flíček, který nebyl od žlutých pampelišek,
on to je prostě takový pumprlíček:-)))

PS: Doufám Terezko, že i toto je podle Tvého gusta gusta gusta...

PS ještě jednou: Asi to bylo mimo mísy, však?:-)

teruda řekl(a)...

Kdepak kdepak Zdéňo
pěkně mi tu řádíš!
poslyš moje krédo
máme umřít?Budiš!
(promiň zas můj černý humor)
šak to patří k životu
asi bych už měla přestat
pro tu svatů dobrotu...
To ten černej brouček
flekatý od čehosi
dodal trochu nesmyslného-šíleného-veršování
do mé odpovědi Ti.
:-))))

teruda řekl(a)...

ps pro všechny: to gusta fusta fusta mi zůstalo po Pepovi Náhlovském...nějak už nemůžu říct "gusta" osamotě co jsem slyšela jednu jeho písničku :-D