čtvrtek 5. června 2008

Dieta? Chá au au...

Tak nevím, asi bych měla začít dietit. Ne že bych potřebovala zhubnout (respektive potřebuju ale že bych se o to chtěla nějak snažit)
ale kašičkovou dietu asi nastolím
roste mi zub moudrosti

doufám že budu aspoň moudrá když už nemůžu mluvit (ehm v mém případě v tom spočívá asi všechna moudrost zrozena s tohoto utrpení, nicméně doufám že to pomine a budu moci být zase pěkně ukecaná)

Pro pobavení tady máte fotku (moji) jak vypadá takových 20 kilo živé váhy - po 4 měsícoch ve špitále a po půl roce běhání :-))

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tělo je velmi tvárný materiál, ale Ty jsi prostě krásná Terezko. Máš nádherně barevnou duši. Je až k neuvěření, jak jsi své tělo za pouhé čtyři měsíce, dokázala změnit. Musela jsi mít asi pevnou vůli.

Anonymní řekl(a)...

Co se stalo ty čtyři měsíce? Nemohla bys to přesně popsat, z článku jsem to nepochopila. Ale zajímá mě to !!

teruda řekl(a)...

Yari to je velmi dlouhá historie, v podstatě jsem za poslední tři roky strávila sečteno asi rok ve špitálech rrůzných druhů, jen abyh se nakonec dozvěděla že jsem zdravá protože nemám žádnou popsatelnou nemoc vyjma psychiatrie (ale doufám že jako blázen nepůsbím :-))) no, dobře, vím že jo)
takhle šíleně jsem stloustla po velmi silných lécích co do mě cpali :-) no, doma jsem pak běhala, cvičila a trochu dietila. No, stejně mě pak hospitalizovali znovu a vlastně už jsem nikdy tolik nezhubla, ted mám 53 ale jsem spokojená (nejmíň jsme měla 48 a nejvíc skoro 68) Hlavně už žádný špitáli...

Anonymní řekl(a)...

A na jakou nemoc jsi měla podezření? Je to napínavé. V podstatě o tobě nic nevím!

teruda řekl(a)...

Mám asi 7 diagnóz ale nechtěj je znát :-D ne, neříkám to nikomu :-) naposled epilepsie, ale taktež ji nemám, i když teď beru antiepileptika :-) ale co už :-)