sobota 28. června 2008

R.I.P. dreadíky...

Dámy a pánové, pokud mě zbožňujete,
jako "tu dreadatou" urychleně přestaňte
a začněte mě zbožňovat jako "tu geniální Terudu"
_____protože zítra__________________________
__________půjdou__________________________
_______________moje____________________
__________________rozkošné____________________
________________________dreadíky______
______________________________PRYČ !!!______
ano, stanu se normálnější zjevem,
_______ujišťuji vás ovšem
_____________________že na můj chorý psychický stav
_____________to nebude mít vliv! :-)

šmik šmik.... a jsem zvědavá jak to dopadne! :-) :-) :-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jestli přijmeš komentář od chudáka, jakým jsem já:-)Viď komentáře v předchozím článku, tak za sebe říkám, že i když se mi Tvé vlasy moc líbí ( aspoň ty, co jsem měl možnost vidět na fotkách ) nejsou to vlasy, které na Tobě mám rád, ale především Tvůj vnitřní svět, který nám každý den na plátně svého blogu maluješ barvami své duše. Takže za sebe říkám, ať máš vlasy nebo jsi bez vlasů, já Tě miluji láskou ducha takovou jaká jsi.:-))

Anonymní řekl(a)...

Zajímalo by mě, jestli o něco přijdeš nebo jestli ti to něco dá. Protože je dost možné obojí. Teeeda, já se těším co na to řekneš!

teruda řekl(a)...

Yaro, ja ti neodpovedela?! No tedy!

Dnes v noci jsem nespala, pac jsem mela pocit ze spim v posteli s nekym cizim nebo ze mi vymenili hlavu (muj polstarek s dreadu mi chybi :-( )
ale jsem dosti spokojena s tim jak to dopadlo.
Vzalo mi to vrely pozdrav s kazdym dreadarem ktereho potkam i kdyz ho nepoznam, dalo mi to zmenu, myslim ze vypadam i lip, taky mi desne schazel pocit kdyz me nekdo hladi po vlasech nebo kdyz mi po lebce steka voda :-))
:-) nadruhou stranu jsem se s nima poradne nerozloucila. Tocila jsem na webkameru cele strihani a kdyz uz bylo po vsem, zjistila jsem ze se nic nenatocilo :-( ouvej, no nic no :-))