středa 11. června 2008

Bylo nebylo, další výplod

Dobré ráno dodalo spoustu inspirace, takže nejen že jsem dokončila návrh trika pro bratra ale v rychlosti stvořila další pro mě :-) :-) (ty čínské klikyháky znamenají JASMÍN) Nepoužívám čínské znaky proto, že by snad byli v módě (myslím že ani nejsou) ale protože jak spousta čaje, tak jasmín pochází z číny :-) a ano, čínské znaky jsou pěkným grafickým oříškem tak se mi zamlouvají :-) A venku se právě spustil hustý hustý déšť a jeden blesk přez druhý :-D konečně! Už měsíc se těším až zase pořádně zaprší!
Jééé dneska je skvělý den....
(Eugh to je hrůza, skoro v každém posledním přízpěvku je moje fotka :-P bleh :-D)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Trička jsou pěkná, čínské i japonské znaky mám ráda, stejně jako jejich kulturu, jazyky, čaje... Já mám taky pár hand-made triček. Ale čínské znaky ještě na ničem. Vlastně jo, na jedněch kalhotech mám na zadní kapse nakreslený znak hada.