čtvrtek 19. června 2008

Nekdy...

Někdy jsou veci tak idilické, že děláme (naprosto bezdůvodně a nesmyslně) všechno proto, abychom je zničili...

...možná je čas na změny, Terezko...

6 komentářů:

Janík řekl(a)...

Ahoj,

díwala jsem se na Twoje webowé stránky, jsou pěkné, awšak by mne zajímalo, kde bereš ten elán nebo-li nadšení pro to, co píšeš, kde bereš weškeré nápady, ptz někdy i já newím o čem psát, tak bych chtěla wědět nějakou tu Twoji radu, děkuji.

P.S. Přeji Ti wysokou náwštěwnost, ať se Ti daří w tworbě Twých web. stránek !!!

teruda řekl(a)...

Nejak nevim co napsat, uprime jsem se trochu osypala s toho W :-)
Rada? Nevim, proste ziju naplno a napriklad se neradim do nejakych stylu a uz vubec ne emo a podobne hrani si na depresi (bohuzel vim co to je doopravdy,i bez pruhovanych tricek)
nic ve zlem :-) kazdy mame svy.
Diky za koment

teruda řekl(a)...

Znovu pro Emo: tedy, ted jsem si to precetla po sobe a zni to jakobych byla hnusna, to ne!! jen jsem chtela rict ze to ze mozna nemas ocem psat, protoze to ze jsi emo ti prinase vlastne jen to, ze jsi emo. Nic moc noveho. Ja mam tu vyhodu jsem vsechno vsude a neomezuji me napriklad takove hlouposti jako realita :-)

Anonymní řekl(a)...

Možná to děláme proto, že když je všechno dokonalé, nejsme plně šťastni. Nemáme už k čemu vzhlížet a v co doufat. Proto je lepší nechat si nějakou rezervu.

teruda řekl(a)...

Ckal To je taky zajimava idea. Ja nevim, asi jsem se proste lekla, ze vsechno dopadlo narame skvele, tak jsem to chtela pro jistotu pokazit :-) jsem zvykla se spis smirovat s prumernym uspechem a hledat lepsi stranky, ve chvili kdy je neco prirozene dokonale si nevim rady :-))

Anonymní řekl(a)...

Když je něco úžasné, tak si toho vážím a užívám si to. Jenže pak se vrátím zpět a první den dva je mi hrozně. Taky jsem o tom nedávno psala čláenk.