čtvrtek 26. června 2008

Smrt mi v zubech drkotá

Chtěla bych do kuřáckého nebe
ale v nebi se asi kouřit nesmí
Nikdy jsem neviděla anděla
s doutníkem nebo fajfkou
Zato peklo je plné kouře
Tam se asi kouřit smí
Jenže peklo je pro mě uzavřeno
Nikdy jsem nespáchala vědomě nic zlého
ale já asi přijdu do nějakého nebeského blázince
protože i v nebi budu mít důchod na hlavu
a tam bude určitě nějaká špinavá kuřářna
s plechovkami od konzerv plnými
nedopalků
Protože kuřárna je v každém blázinci
tak doufám že bude i v tom nebeském
Hana Fousková

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Já nemám rád cigarety, ale dýmky mi připadají velmi romantické. Nebe a peklo jsou zatím daleko Terezko a tak Tě zvu do svého barevného snu, kde myšlenkou vytvořím nádherný park s lavičkami a malou alejí se spoustou květů a s kouzelnými jezírkami, kde budou plavat různě zabarvené rybičky, které se na nás budou "ksichtit"; také tam budou poběhovat veverky a mi je budeme krmit oříškami. Já si zapálím hnědou dřevěnou dýmku a pokusím se udělat malá děravá kolečka z šedého dýmu. Potom se asi zakuckám, protože to bude prvně, co budu bafkat z dýmky. Potom se mé oči dotknou Tvých a budeme se smát smíchem bláznivým...
Ale Ty i tak nepřijdeš a tak já vezmu žlutou barvu a svůj sen zatřu nažluto.

teruda řekl(a)...

...ve skutečnosti je to jenom básnička, která se mi moc zalíbila a dotkla se mě. PS:Já téže nekouřím (pouze velmi příležitostně)