čtvrtek 19. června 2008

Sufjan Stevens

Diky jedne skvele duši, se mi dostalo CDcko s novou hudbou, kterou jsm si po prvnich sekundach zamilovala :-)

TADY si poslechnete jaky je to skvost! :-) (+ text) (o seriovem vrahovy, ale nenechte se tim odradit)

TADY je další, Chicago :-) (text)


Nu, najit o nem nejake info v cestine mi dalo praci. Co muzu rict ze jsem o nem pochytila je, ze ma rad svou rodnou zemi - USA. Vsechny alba se vstahuji k urcitym statum, ja vlasnim album Illinois (pry je nejlepsi) ano, takze tento mladik skutecne dostal napad natocit 50 alb o 50-ti statech USA.
Narodil se v Detroitu, jeho jmeno, Sufjan, je z Perštiny a znamena "kračejici s mečem" (přišlo mi to zajimave), je to těžký multi-instrumentalista, jednoduše hraje na všechno :-) benžo, kytara, bubny, hoboj, anglicky roh, trumpeta, fletna, vibrafon, ..je toho hodně.

Mám-li citovat: "Malý je jen ten, kdo má jen malý cíl", pravil klasik a pro Sufjana Stevense to platí dvojnásob. Tenhle mimořádně všestraný chlapík prolomil na své ambicióní hudební pouti mříže průměrnosti už svými prvními krůčky a dává o sobě vedět, i bez velkého labelu za zády a okázalé promotion, tím nejlepším možným způsobem - skvělými alby. Vždyť žádná jiná loňská nahrávka nesklidila tolik chvály, ovací a nyní i přehršle nominací na nejlepší desku uplynulého roku napříč širokým spektrem hudebních magazínů, jako právě Illinois. A to zcela oprávněně!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hm... právě poslouchám a řekla bych, že to stojí za to. Asi si ho seženu. Akorát je to hodně citová hudba, tedy aspoň na mě tak citově působí, takže se obávám, že po delším poslouchání budu mít melancholickou až smutnou náladu.

teruda řekl(a)...

Ja se poprve rozbecela jak zelva :-) ale pssst ;-)