sobota 7. června 2008

Made in China

Odjakživa nemám ráda čínské restaurace. Není to jen tím že včera byl fakt blbý den ale já kdykoli sednu v čínské restauraci nechutná mi... včera jsme si v dobré naději dala salát s krevetami. Na tom se přece nedá nic pokazit....tedy pokud jinak velmi dobrý salát nezalijete extra kyselou omáčkou, která vám umrtví vše co se nachází ve vaší ústní dutině (což ale nečiní zbytek jídla poživatelným takže jsem nedojedla), ale aspoň mě přestal bolet zub :-) co mi chutnalo bylo hořící ovoce, i když vypadalo jako řízky :-) tky švestkové víno bylo velmi dobré a dostali jsme při odchodu skleničku grátis.
Další zastávka byla v bylinkárně, kde jsem byla ovšem znovu sklamána, protože dobroty co jsem si navymýšlela (Kanna a Modrý leknín) a tak jsem si odnesla jen sáček Lapacho, blahodárný to čajíček.
Nu, příště to dopadne všechno líp, včera asi jen špatně stáli hvězdy, nebo byl špatný tlak, nebo něco :-)

Žádné komentáře: