čtvrtek 3. července 2008

Tůra, Nivnice a narozeniny :-)

Tak, moje milovaná Lenička slaví 18 :-) tak jsme se se sjeli, tedy sjeli do Nivnice kde přebývá, na oslavu. Bylo tam spoustu jídla, naštěstí povětšinou zdravého, protože byly přítomny vegetariánky a jedna makrobiotička :-)
Tlachaly jsme tlachaly, jedly jsme jedly, obdarovávaly jsme obdarovávaly, dýmkařily jsme dýmkařily, koukaly na hveždy koukaly, filozofovaly jsme fylozofovaly, spaly jsme spaly...

další den většina odcestovala a zbyly jsme 3, takže následovala cesta na Nivnický kopec kde se malovalo :-) tedy, spíše se odehrál pokus malovat :-) večer filmeček a zase spinkati.

Dnes zabrala celý den tůra, na kterou se přidala ještě jedna dreadařka. Ten kopec byl skutečně vysoko, vlastní docela nehezký vysílač ale hezký výhled.
A já jsem hezky grogy :-I
Navíc jsem utržila zranění když se proti mé osobě spikl jeden kořen při běhu z kopce lesem.
Prostě jsem hodila tlamu :-) mam přeražené koleno a bolí každou minutou více a zvětšuje se do zvláštních rozměrů a tvaru...o barvě nemluvě :-P

Myslím že prázdniny začínají dokonale!

Žádné komentáře: