čtvrtek 31. července 2008

Slunečnice dávno uhnila a PERFORMANCE

Tak jsme si kouřili dýmku v zahradě, u pohodového jazzíku (byla jsem žebrák vstupného a kapela tvrdila, že nikdo jim ještě tolik moc nevybral :-)) ) a napadlo nás, tak nějak kolektivně, že půjdem performovat do města.
A tak z nás na pár...ehm nakonec jsme tam byli asi 2 hodiny...byli živé sochy v nejrůznějších pozcích.
Někteří lidé se při pohledu na nás smálim jiní usmívali, jedni si dělali srandu, jiní si nás se zájmem fotili. A spostu lidí se k nám přidalo takže nás v jednu chvíli bylo opravdu hodně.
Parádička...
Co se slunečnicové ankety týče, dnešnímu dni je to 13 : 8 Moje byla ta druhá :-)) rozhodující verdict: Jak prohlásila Liška: "Noooo, mně se nelíbí ani jeden" :-))

Za to mě ale začalo bavit experimentování s početem a druhem tabákovch příchutí v kotly, v tom mě máma nepředčí :-))

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Co se týká čistě jen slunečnic, tak se mi víc líbí ta tvá, je taková... slunečnicovatější (a já mám slunečice moc ráda), ale lepší celkový dojem na mě zanechala ta tvé mámy. Kvůli barev v pozadí.