neděle 13. července 2008

Slunečnicová anketa!!!

29.července zemřel před 118 lety Vincent Van Gogh
Ano, jedna z mích dalších milovaných osob co které kdy žili na zemi.

Dneska jsme s mámou, naprosto nezávisle na této skutečnosti, začali malovat. Já malovala slunečnici ona tutéž slunečnici malovala.
A tak máte teď právě zhruba do 29.července čas, hlasovat která ze slunečnic je vám milejší :-)
potom můžete hlasovat taky, ale to už odtajním kdo který maloval, nebo-li který jsem malovala já :-))





/omlouvám se z případné potíže s anketou, blueboard trochu blbne, kdyžtak do komentářů ;-)/



6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Toto bylo pro mne velmi těžké rozhodování, protože se mi líbí oba dva obrázky žlutých slunečnic. Prvá slunečnice s modrým podkladem více souzní s pozadím. Je jakoby přirozenou součástí celého obrazu. Druhá slunečnice s oranžovým podkladem by se mi líbila daleko více, kdyby tam nebyly ty tmavé čmouhy na bílém pozadí, co shledávám jako velice rušivé pro mé estetické cítění. Myslím si, že kdyby pozadí bylo čistě bílé, žlutá slunečnice by daleko lépe vynikla. Nevím, který obrázek Terezka malovala, ale slunečnice s modrým podkladem na mě působí více myšlenkově obsáhleji a proto bych se odvážil tvrdit, že právě tento obrázek kreslila Terezka, nakolik poznám její vnitřní svět.

teruda řekl(a)...

:-) nu, nic nebudu komentovat :-) jen bych mela osvetlit sede pruhy jsou realnejsi pozadi nebod malirka postavila onu slunecnici oproti oknu, a ta druha stoji ouplne jinde zase proto ten rozdil jak v pozadi, svetle, barvach atd atd :-) :-)
hlasujte lidi hlasujte! :-) :-)

Anonymní řekl(a)...

Rika mi to "nelze hlasovat víckrát" .. Hlasovala jsem pro první..

teruda řekl(a)...

Ahoj CRPLB :-) Dve moznosti, budto ten hloupy blueboard blbne a proste to nefunguje (ehm nekdo dalsi takovy??) a nebo ti sem chodi "babicka" a uz hlasovala. :-)
muzes hlasovat do ankety :-P

Anonymní řekl(a)...

Tak,právě jsem vyrovnala skóre..neni to úmyslný,ale možnost 2 se mi líbí víc.. Ta první mě inhed upoutala,ta druhá je ale o malinko lepší..Více zaostřená,více k mojí nynější náladě..

teruda řekl(a)...

Ya: To je fain, aspon se s mamou nepoperem kdyz se to bude poad vyovnavat :-D :-D