neděle 6. července 2008

Maliny! :oP


život je malinový sad
dává ti vcelku chutné plody
nesmíš je nechat hnít a usychat
to by bylo škody!

život je malinový sad
dá každému, kdo dojde
občas tě trny poškábe
a jednoho dne pojde.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vždycky se moc těším na další Tvé články Terezko a opět a opět v nich nacházím zalíbení. Já maliny moc rád nemám, ale po přečtení Tvé básničky a po shlédnutí tak krásné červené barvy malin na obrázku si je asi oblíbím...:-)))

teruda řekl(a)...

Zdeňku, to ale není moc dobré! Měl by sis držes svůj pohled a názor ;-) ani nejkrásnější báseň o pivu, mě nezmění chuťové buňky abych ho začala pít ;-) btw na malinách jsem vyrůstala, ale taky je zas tak moc nemiluju, jen jsem se dnes vrátila do rodného doupěte a pozdravila malinový keř co mě krmil 16 let :o)

Anonymní řekl(a)...

chichichi, no jo, to máš vlastně pravdu... pivo bych také nezačal pít, to je fakt! Tak já se teda poopravím. I když maliny mají tak nádherně červenou barvu a vypadají tak chutně, tak i tak je asi nebudu jíst, protože je nemám moc rád, a protože mě 16 let neživily jako Terezku Rudzanovou:-)))

teruda řekl(a)...

Uaa nepoužívej to ošklivé jméno! :-Q :-P :-) Teruda jméno mé ;-) (min.tady)

Anonymní řekl(a)...

Upss! Pardon! Jsem se trochu pozapomněl... Ale raději bych Ti říkal Minh, protože Teruda mi zní moc tvrdě, zatímco Minh mi zní tak poeticky, snivě a něžně...:-)

teruda řekl(a)...

Minh, Blázen, Snílek, Teruda :-) whatever

teruda řekl(a)...

btw Zdeňku, zase jsi se nechal ovlivnit :-)))

Anonymní řekl(a)...

Zdeněk tě miluje, Zdeněk tě balí! To je mi ale divný ptáček. Po internetové ženě takhle šílet...