sobota 19. července 2008

God is surely stoned!

Je to fain :-) babinec se rozutekl, tak mám odpočinkový večer, zítra mě čeká večer zas jedna...návštěva :-) prázdniny si užívám jak se patří.
Dojde snad i na práci.
Tedy, pokud bude čajovnický stan na festivalu, budu v něm, cpát vám rakovinu do dýmky, nosit vám ji s úsměvem a hezky to po vás uklízet :-)
Tedy pokud, nic není jisté, ale vzhledem k tomu, že nebýt pana Murphyho, všechno by bylo dokonalé, mohlo by to třeba vyjít...
God is surely stoned...
A já si koupila na Jižní Karolínu (moji čapku) placku Boba Marleyho, nikoli, já nehulím, jen se mi líbil nápis: "the more man smoke herb, the more Babylon fall." :-)

Tak, nekuřte bylinky, vygumujete si mozek.
Přijeďte radši na lfs, zastavte se na dýmku a já se na vás třeba i usměju :-) řekla bych že vzhledem k frekventovanosti mích portrétů na těchto stánkách, mě docela dobře poznáte :-D :-D

Žádné komentáře: