pondělí 28. července 2008

Filmovka pokračuje

Letos to zatím stoji za nic. Za šichtu se mě asi 20 lidí pravidelně ptá, kde že je čajovnický stan a proč není. Mně samotné se dostalo odpovědi že není kdo by ho přes noc hlídal. No nevím..
Celý víkend jsem tedy byla v čajovně - moje první šichta perfektně. Velký nával, jen jeden nepříjemný návštěvník
( ona: ale já si tu Masalu objednala před 40-ti minutama! Jak si to představujete? Kdo tady má na to čekat?(po páté) Dav čajmenů na naší straně: vidíte? jen vy jste si obědnali 8 čajů, na place sedí 10 dalších lidí, a samotná masala se dělá hodinu. Já jsem čajovník 4 roky, tak asi vím jak se dělá masala , že? Chodíte slečno do čajovny? ona: (zasekne se, zvedne nos a nafoukne tváře do prazvláštního obličejového patvaru: Dva roky! pche! (načeš zaleze zpět do své díry a Masalu ani nevypije... naštěstí ji aspoň zaplatila, i když k tomu nahodila opět ten prazvláštní obličejový patvar...)

Jen odpoledne si nikdo nedával čaje ale jen Kus-kusy a Dýmky, takže jsem uvařila 25 kuskusů na oba způsoby a připravila aspoň 20 dýmek.

Ale jooooo v čajce mě to převelice baví X-)
















PS: Verčo, tak ty sem chodíš každý den? :-P tak až si tohle přečteš tak mě prozvoň :-D

4 komentáře:

teruda řekl(a)...

poznámka pod čarou: Teď jsem jak se říká utřela :-) je 13 hodin a Verča mě prozvání :-D hezky :-)

Verysek řekl(a)...

Hehe a teď se ukázalo že mi Terezka nevěří :D Fakt tu jsem pořád :op

teruda řekl(a)...

Veru to neee, ja ti verim, jenom me zajimalo jak rychle si to prectes :-))) kdyz jsi tkovy zavislak :-D

Verysek řekl(a)...

Jsem závislák...ten největší :))