pondělí 7. července 2008

Horor show of my life

Jsou prázdniny, na internetu je klid, venku je nesnesitelné vedro, já vyrábím šílené videa... dneska jsem dotvořila takový malý psychedelní horor, "video 1, Anxiety attack". Bude to YX videí na téma "sychiatie" takové přiblížení tohohle prazvláštního světa. Třeba :-)
První je doufám ten nejpsychedelnější a horší to snad už nebude. Pokud neudělám video o sebepoškozování nebo sebevraždě, ale zatím mám v plánu ještě jiná témata, trochu lehčí :-)
tak, jestli máte 3 minuty, hlasité repáky a máte rádi horororové experimentální umělecké snímky, prosím :-)

miláčci, odkaz je ZDE

a já jdu ven :-)

26 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

TEN ODKAZ TERUDO! Už se nemůžeme dočkat :D

Anonymní řekl(a)...

Hmm...chichichi....teda, no teda...hmm...hihihi...Jak jen to říct? Na tom psychu jsem se zasmál tak jak už dávno ne... ještě teď mi tečou slzy... a vzhledem k tomu, že je vědecky dokázané, že smích prodlužuje život, tak Ti velmi moc děkuji za prodloužení života:-)))...Každopádně ten snímek je originální... no prostě, je to Teruda, Snílek, Blázínek a Minh:-)))

Anonymní řekl(a)...

To video NEMÁ CHYBU ! Mimochodem .. dneska jsem objevil tvůj blog :)...
Congratulations k tam pěknýmu blogu a skvělejm nápadům ;)

Anonymní řekl(a)...

To jsem ještě já. Podíval jsem se znova na to video a kromě toho, že mi zase prodloužilo život:-))) tak jsem si až teď všiml, jaké velké a krásně smutné oči máš. Jsou to oči částečně hypnotické a jakoby se v nich koupalo světlo.

teruda řekl(a)...

Zdenku, ehm, muzes to rovest? Co presne je na tom směšné?

teruda řekl(a)...

Dischargíku, díky moc a vítaj v mém království :-))

Anonymní řekl(a)...

Jasné, já to rozvedu:-))) Ale teď už musím běžet, tak to rozvedu až někdy v podvečer:-)))

Anonymní řekl(a)...

Nechápu, nechápu ... koukám, že pan Kopřiva na tom asi není psychicky dobře :) ... nebo já. Páč netušim, co mu na tom videu přišlo tak směšnýho ...
To video je naprosto úžasně zkompletovaný :) a svůj účel plní, bo je fakt psycho. ;)

teruda řekl(a)...

všechny věci jdou pochopit mnoha způsoby. Já se třeba u hororů kde zombí vycucává něčí mozek, i když moje kamarádka vedle mě sedí a klepe se.
Tohle je horor, kterého se bojím já, protože zatím co si jedni prodlužují život v záchvatech smíchu nad tím co jsem chtěla říct, nebo jak jsem to řekla, mě se život skracuje (v řádech let) při každém takovém záchvatu.
Myslím že to po někoho ale může být stejně směšné jako třeba zombí, třeba protože žádného zombího nikdy neviděli a něco takového nikdy nezažili.

nicmeněj, beru do ruky barvy a tužky, a vyrážím do plenéru, ať si drahý počítač zase odpočine od mého řádění :-)

Anonymní řekl(a)...

Mně to přišlo takové dost hodně dost hodně dost hodně dost hodně psycho no... ehm. hm.
Bože, Terudo, ty mě dost děsíš! :D Skoro jsem se bála

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Terezko, Terudo, krásný blázínku, Snílku, Minh ( doufám, že jsem nezapomněl na všechna Tvá krásná jména) :-)))
Takže, proč jsem se smál...
Musíš mi odpustit, ale já si prostě nemohu pomoct. Jakmile se začnu dívat na toto psycho - video, tak mě skutečně popadne záchvat smíchu. Prostě tak to je. Ale když tak nad tím přemýšlím, proč tomu tak je, proč se směji, když bych se měl vlastně bát ( teda, ne že bych se nebál ), tak se domnívám, že to je z důvodu toho, že při jakémkoliv stresu či strachu, se mi do krve vyplavuje hormon zvaný adrenalin, který se u mě projevuje právě záchvaty smíchu. Když jsme s bratrem sjížděli na horských kolech Kriváň a speciálně na jednom opravdu nebezpečném úseku trasy, kde jsem měl obrovský strach, že se zabiju jsem se začal nekontrolovaně smát a smál jsem se jako úplný blázen a můj bratr také a při tom jsme se skutečně mohli zabít. Takže si myslím, že je to z důvodu vyplaveného adrenalínu. Terezko, není to proto, že bych se nebál a už v žádném případě si nedělám srandu z Tvých pocitů, které možná byly důvodem, proč jsi vyrobila toto video. Možná jsi jen chtěla něco sdělit, něco nepříjemného, co jsi zažila a promítnout to tímto způsobem a mě se to opravdu moc líbilo, protože je krásné číst v otevřené knize jednoho života. Terezko, velmi si Tě vážím a určitě bych se nesmál bez důvodu. Doufám, že Ti toto stačí jako odpověď na Tvou otázku:-)))Mám rád Tvoji dušičku, opravdu moc, ať si říká každý co jen chce...

Anonymní řekl(a)...

Ne Tereza, ne její práce, ale ten její štamgast je blázen.

Anonymní řekl(a)...

Milá J,
klidně si mě urážej. Jak říká jeden můj kamarád: " Já jsem takový odpadkový koš, do mě se toho vejde!":-)))
Ps: mimochodem jsi mě přinutila zamyslet se nad tím, kdo je to vlastně blázen. Je-li bláznem někdo, kdo nereaguje tak, jak se to od něho všeobecně očekává, ano, potom jsem blázen. Vždy reaguji tak, jak cítím a ne, jak to ode mně druzí očekávají. Krásný večer neznámá J.

Anonymní řekl(a)...

Blázen není urážka, ale diagnóza, milý zlatý...
Tvé reakce jsou jen neobjektivní, ne však nečekané. Jsi zaslepen náklonností k osobě, jež vytvořila tento blog.
Je to láska a pochybuji, že opětovaná.

Anonymní řekl(a)...

Víš, láska má mnoho podob...
Myslím, že Terezka moc dobře ví, o jakou lásku já usiluji. Určitě to není světská láska mezi mužem a ženou. Nebudu to tu dále rozvádět, protože ti, kteří mě aspoň trochu znají, vědí jak to myslím. A určitě nejsem zaslepen láskou. Jsem ten poslední, kdo by byl zaslepený láskou. Stačí jediné Terezkino slovo, abych už nepsal a já bych už nikdy nenapsal. I přesto, že mám rád její barevnou duši. Mě stačí milovat ji ve svém srdíčku. Hezký večer.

teruda řekl(a)...

Jé tady je dneska ale srandy kopec :-)

Anonymní řekl(a)...

Světská láska mezi mužem a ženou je fajn. Nemyslím, že by si ji měl kdo upírat. Ani ty ne. Žít v celibátu je prý ušlechtilé, ale tělu to moc neprospívá...

Tereza je slušné děvče. Taková žena ti nikdy neřekne přestaň. To musíš poznat sám.

Anonymní řekl(a)...

O.k. Končím, i když vůbec nevím co zlého jsem udělal. To, že věřím na čisté přátelství?!? To je podle Tebe, milá J zlé?!? Potom mi je Tě líto. Nikdy jsem neřekl, že světská láska je zlá a určitě bych nikdy neřekl takovou blbost. A jestli Terezka mi ze slušnosti neřekne, že ji moje komentáře vadí, potom to je smutné. Terezko, přeji Ti , aby Tvé srdíčko bylo šťastné...Sbohem.

teruda řekl(a)...

Zdeňku, J, já ale opravdu nikoho nevyháním. Pokud mi by tu kdokoli vyloženě vadil, tak bych to řekla ;-)

internet je veřejné místo. Kdyby nebylo a já bych tu chtěla někoho vyhánět, udělám přístup na heslo ;-) ale je to strašně milé J, to jo, jak tak hezky žárlíš, i když jsem "cizý člověk" jak jsi sám řekl.
(pro vysvětlení, myslím že zas tak cizí nejsme a chudál J se teď sám zatáhl do světa interetového exhibicionismu kam tolik nechtěl a který tolik neuznává ;-) nebo nemám pravdu?)

Anonymní řekl(a)...

Terudin blog je vážně nejlepší. Obsah je sám o sobě skvělý, ale číst ty komentáře je můj každodenní rituál který mi zvedá náladu :D
Kopřiva je takový zajímavý a všechno bere jinak a J se do něj naváží. Přitom, kdo by nechtěl mít na blogu takové pěkné dlouhé povzbuzující komentáře! Myslím že J. žárlí :D

teruda řekl(a)...

Yaro, nejsi ty do mě náhodou taky zamilovaná??? :-D :-D :-D :-D

Lidi, já vás žeru :-))

Anonymní řekl(a)...

Ježííííš!! (a teď se rouhám a taky bezdůvodně-nezájem)
Tady tu T....žárlit...ne, to by se náš pseudointernetověkomplikovaný vztah utvářel přímočařeji.
Upřímně a světsky povrchně nežárlím. Chápeme? Všichni?
Jen mně došla trpělivost. Zdeněk je (bez urážky) přespříliš slaďoučký. Třeba to mnohé hřeje u srdíčka. My, lidi hrubšího zrna, se však nervózně koušeme do rtu. Třeba je to tou anorexií! Kdoví! Třeba taky bipolaritou. Nebo za to mohou drogy? Či láska? Ne, ta ne, na tu nevěřím...

Terudo (To je škaredé oslovení...)věděl jsem, že i na internetový exhibicionismus dojde.

Anonymní řekl(a)...

Veřejné vyznání:
Miluji tě, Terudo, mnohem víc než J a mnohem, mnohem víc než Kopřiva. A tímto ukončuji dnešní debatu.

teruda řekl(a)...

Yarunko, ja te taky miluju :-* :-))

se to tu trochu zvrhlo no..

J prohlasil ze bez jeho kometaru by tu byla nuda...ouh, no jeste ze ho mam :-)) budu se snzit psat lip :-))

Anonymní řekl(a)...

Terezko...moc se omlouvám, že jsem Ti dal sbohem. Bylo to dětinské a hloupé. Trošku mě vykolejil "J", ale co mě obzvlášť překvapilo a vykolejilo, bylo to, že jsem se nechal vykolejit:-))) No, musím se ještě moc a moc učit. A když jsme u té lásky, tak Ti prozradím jedno veliké tajemství... pštt, nastav ucho... nikdo Tě nemiluje tak jako Kopřiva... ani "J", ani Yara....chichichichichichichichi

Anonymní řekl(a)...

Terezko, odpusť mi. Já hlupák jsem si myslel, že si děláš legraci a při tom jsi se jen snažila nám sdělit, co vnitřně prožíváš. To jsem pochopil až když jsi odešla do ticha bytí. Je mi to tak strašně líto, že jsem to tehdy nechápal. Odpusť mi. Miluji Tvé srdíčko a Tvou věčně zářící duši i ducha. Miluji Tě ve všech Tvých aspektech. Nikdy Tě nepřestanu hledat a jednou Tě najdu. Byť by to trvalo i tisíce životů, i milióny či miliardy životů. Nekonečno není zas tak nekonečné jak by se zdálo. Prohledám každý koutek vesmíru a nenechám kámen na kameni, dokud Tě nenajdu. Já vím, že žiješ, i když v subtilnějším těle. Jen jsi přešla z jedné místnosti do druhé. Vzdám se i Nirvány jen abych mohl být s Tebou. Miluji Tě láskou ducha.