pondělí 28. dubna 2008

Skořicový Popolední čaj

Dneska jsem kupovala (lépe řečeno sháněla) koření a zabrousila do obchůdků s čaji a kořením a takových dobrot. Všechno jsem sice nesehnala, ale mám aspoň něco s čeho jsem vykouzlila čaj, jemné chuti, skořicové vůně, s jemností vanilky.

Čaj Grucia (černý sypaný)
Jemně pokrájená vanilka (asi půl lžičky)
Skořice (lžička a půl)
Pomerančová kůra strouhaná (půl lžičky)
Pokrájené sušené brusinky
Hřebíček celý (půl lžičky)
Příprava jednoduchá, vše hodíme do konvice, vysypeme do vařící vody a vaříme 15-20 minut, scedíme a pijeme :-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

kdbysme tu měli krámek s kořením,tak bych si ho hned udělal :(

teruda řekl(a)...

Saze: Většina věcí jde sehnat i ve větších obchodech ;-)

Anonymní řekl(a)...

tak já to tedy dam za úkol mamce,jestli pochodí..