čtvrtek 24. dubna 2008

DDR zavislost

Ano, i já jsem už DDR pozitivní. DDR - Dance Dance Revolution, aneb Stepmania, aneb Tanecní podlozka. Taková neviná japonská zábava :-)
Způsobuj těžkou závislost. Snad je to závislost na hormonu štěstí který se při tom bláznivém skákání uvolňuje, snad je to závislost na uzavřené realitě když s člověk usilovně soustředí aby se v té změti šipek vyznal :-)
netrvá dlouho než se naučíte stoupnout správnou nohou na správnou šipku, trochu dýl trvá šlápnou v pravou milisekundu a ještě dýl trvá tančit na těžší úrovni.
Obtížnost se měří v "tlapičkách", nejvíc je tuším 11, no já tančím na 5 a docela mi to stačí :-) mám velkou spotřebu triček a ponožek (skuste hodinu nebo dvě denně v kuse skákat a uvidíte jak z vás poteče) ale to mi nijak nebrání :-) Všem doporučuju!
Vůbec japonské vynálezy a hry jsou podle mě nejlepší odreagovačky, v japonsku je nejvíc sebevražd tak musí vymíšlet spoustu antistresových aktivit a DDR je jednou z nich.
Tahle hračka stojí okolo 1500,- (záleží na druhu a kvalitě) ale stojí to za to!

Více na DDR.cz nebo tanecnipodlozky.cz ;-)

PS: Hádám není moc dreadařů DDR pozitivních, i když jsem mezi písničkama oběvila dvě velmi podprůměrné pokusy o reggae, ale to mi taky nijak nevadí :-) clověk si zvykne i na hity jako IkeIke, nebo japonské anime když chce :-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

koukam dalsi ddr pozitivni clovicek no vitej mezi na nami a kdyztak se nekdy stav na ddrforum.pocitac.com, kde je nejvetsi ceska komunita okolo tanecnich her.

Jinak ddr.cz bych na nakup nedopurucoval, i kdyz to clovek objedna ze zahranici vyjde ho to asi na 2x levnej.

Narcistka řekl(a)...

DDR jsem vždycky chtěla slyšet (od té doby, co to u nás byla novinka, která ještě nebyla moc známá a já byla malý pískle, který bylo nadšený vším, co slyšelo a vidělo u velkých starších brášků - což jsem teda pořád, ale to už je vedlejší :D)
A jednou to zkusím!