neděle 27. dubna 2008

Hyperrealismus



















Dneska jsem měla s akirou rohovor o realitě. A nemohla jsem si nevspomenou na další střípek umění co prostě musím zmínit i tady. Mnoho umělců se snažilo zachytit realit...někteří šli tak daleko, že vytvořili nadrealitu, něco reálnějšího než realita sama - hyperrealismus.
Jde o sochy i malby ale americke retuši příliž neholduji a tak představím tři oblíbené sochaře.
Sochař žen, John de Andrea

















Dení výjevy prachobyčejného konzumního života, Duane Hanson

























A můj oblíbenec, s jeho většinou obřími sochami, Ron Mueck





























Tak mě napádá poznámka - něco té realitě chybí, vzláště na aktech jsem si všimla že žádná socha nemá mateřská znamínka a ani jedinou jizvičku. Já mám jizvičky všude a znaménka na každých 10-ti cm čtverečních :-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ty jsi normálně úplně brutálně dobrá.
Četla jsem tvoje básničky. To je teda něco... můžu si jednu dát na blog?

teruda řekl(a)...

Yara: Díky :*) no jasne, budu jen rada (samozrejme s podpisem ;-) )

teruda řekl(a)...

Yara PS: Das mi odkaz? ;-)