středa 23. dubna 2008

Příspěvek první...

Takže dotazníček....
Proč tenhle blog? Prostě abych měla čím strácet čas, kam psát svoje nápady, sdílet věci, knihy, hudbu atd a atd s prateli a nahodnymi navstevovateli :)
Co tu najdete? Moje kecy :) gramaticke chíby a pkeřelpy, možná ale taky něco zajímavého...
O co mi jde? Jde mi to udet své nenormální já na hranici reality, mluvit o relativně normálních věcech, taky zaznamenat spoustu věcí abyc hje mohla jednoho dne vyhrabat z prachu zbytečností.
Kdo jsem? Jmenuju se Tereza, jsem z jednoho pěkného moravského městečka, jsem plnoletá a patřím do hluboké spodiny společnosti.
Vzdělání? Ne. Jsem něco mezi studentem a důchodcem, nicméně studuji - UMPRUM grafika :) i když mé umělecké znalosti jsou dosti omezené...
Můj hyper-cool style? Hehe, hihi, asi se nehlásím k ničemu, nosím dready ale nejsem z tech co mají všechno rasta, no, prostě nikam moc nezapadám, jsem svá :)

Hudba? Alternativní rock, rock, rock'n'roll, underground, pop, folk-rock, a bum,bum,bubinky :)
Knihy? Vetsinu mich oblibenych knih napsali dusevne choří autoři (nevybiram si je umyslně, ale vážně 95% mích zamilovaných autorů jsou nebo byli "blázni"
Výtvarno? Hmm...mám ráda impresionismus, ale taky pop art, land-art a takove hodne silene umělce, co skousi nepoznané, berou umění z cela jiného pohledu než obrázek na zdi, mám ráda když umění šokuje.

PS: budu psát co chci a kdy chci, každopádně vítám reakce.

1 komentář:

Narcistka řekl(a)...

Dnes, 18. srpna 2010, jsem objevila tvůj blog. Chci si ho přečíst celý, protože je pro mě svým způsobem výjimečný, protože mi mě hodně připomínáš. Je mi 17 a doufám, že mi jednou bude 18 jako tobě a třeba jěště i víc (ale mě na tom zas tolik nezáleží..). Ke každému tvému článku chci napsat komentář, takže doufám, že nikdo nebude mazat tenhle blog, protože to nebude záznam kusu života JEDNOHO člověka, ale DVOU.
Těším se na čtení :)