pátek 5. září 2008

Tak nějak normálně to začíná

Škola.....nic víc se neděje.
Novinky šokové terapie a terapie 100% pracovním zatížením:
Vyrovnávačky z angličtiny splněny slovy "šak tys měla jedničku, ne? Tak já ti tam napíšu dvojku a dodělej si dějiny" Takže *odškrtnuto*
Dějiny umění mě zhrozily - takže hezky starověk, středověk, novověk, a abych se nenudila, budem souběžně brt i modenu. Všichni se zděsili: Dvě látky zaráz! Já umírám: čtyři látky zaráz!!!
Češtinu nekomentuu, Šošinka ani nepochopila kdo jsem...
Zbytek nevím
Jako perla zůstává obor, věřte mi že přejít od sádrové afrodity k figurální kresbě naší drahé modelky, je maso, zvláště s roční přestávkou bez stojanování...

PS: HLEDÁM MODELA/MODELKU který se nechá uplácet vybaným čajem z čajovny na kreslení portrétů!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (případně i nějaký keshe po domluvě)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ó škoda, že bydlím tak daleko,
to já bych Ti stál modelem třeba i týden v kuse:-)Už jen kvůli tomu čaji:-)a Tvým zeleným očím, o kterých jsem si myslel, že jsou hnědé:-)

Mám otázečku, takovou malou, upřímnou a vážnou, na kterou samozřejmě nemusíš odpovídat. Máš určitě teď mnoho učiva.

Myslíš, že i ten, kdo nemá talent se může naučit kreslit? Já bych se chtěl naučit kreslit. Mohl bych si potom nakreslit své pocity, své radosti i své démony. Mohl bych toho tolik nakreslit, ale když já asi budu až nadosmrti kreslit postavy jako čárečky - Fňuk...

teruda řekl(a)...

Je rozdíl mezi kreslit a Kreslit.
Keslit jako da Vinci se naučí jen člověk s generačním talentem a několika hodinovou dřinou denně.
Ale kreslit tak, aby člověk dokázal vyjádřit co cítí a ulevit si a třeba zaznamenat něco se může každý, tedy každý kdo cvičí, kdo chce.
Chce to se naučit dívat na svět trochu hodně jiným pohledem. Někdo říká že je to otázka hemisfér - pravou nakreslíš tři čárečky a kouli, protože logicky víš že člověk má ruce a nohy a hlavu.
Levá je pocitová, nemyslí tolik na to kolik má člověk končetin ale všimne si jaký má tvar v poleze ve které třeba sedí, zachytí v kresbě jeho chaakter, a funguje víc jako foťák než analizér.
....
můžeš skusit třeba nějaké kuzy po dospělé začátečníky, většinou jsou v každém i malém městě (aspon teda v čr ale myslím že to je nastejno)