pondělí 15. září 2008

Hruškové Tai-chi


Je mi fain!!!

1. Dnes jsem absolvovala první lekci Tai-chi :-P
2. Dějinářka mě nechce zabít
3. Měla jsem skvělý hruškový koktejl viz poznámka pod čarou
4. Koupila jsem si 5 knih z Petrákova antikvariátu
5. jedna z nich jsou dokonalé básně Blažení
6. Skvělý pohodový filozofický potai-chiový rozhovor s Lenkou
7. Příjemný pohodový rozhovor s naší čajovnickou Tetou Kamčou
8. Dvě misky Kamčiné rýžovo-pohanko-zeleninové směsi
9. Prohlašuu že nejsem kuřák, alkoholik, emo, depresivní manio schizofrenik atd
10. Nemám důvod nemyslet si že je mi fain, a proto si to budeme myslet.
______________________________________________

Hruščák: (je to jednoduché)
horký čistý hruškový nektar
*přiměřeně* skořice
*přiměřeně* zázvor
*přiměřeně* hřebíček chcete-li

mňam mňam

3 komentáře:

Verysek řekl(a)...

"Petrákův antikvariát" Nemá chybu...Nikdy bych nevěřila že má Maruška doma tolik knížek :o) Byla tam parádní knížka Salvadora Dalího...Ale za 90 kč ...mno a já mám nedostatek peněz :op Mej se hezky Terezko :o*

teruda řekl(a)...

Jj taky jsem nad ní slintala, ale jsem bez peněz, zvlášť když si zaplatím to tai-chi :-)
Téže se měj, eh, no vlastně se uvidíme za ehm půl hodiny v hodině :-) ale to je fuk :-) jé to je hezké :-D

Anonymní řekl(a)...

Jednou jsem viděl dva nádherné velké pejsky jak se proháněli ( teď nevím jaké I nebo Y se píše...asi bydlím už příliš dlouho na Slovensku ) po louce. Nikdy na to nezapomenu. Bylo to překrásné. Nikdy ve svém životě jsem neviděl tak dokonalou harmonii pohybu. Psíci měli...I...Y? nádhernou dlouhou srst a ta harmonie, když se pohybovali... božské... neuvěřitelné...fascinující...
dokonalé... Myslím, že to bylo Tai Chi:-)