pátek 8. srpna 2008

úvaha...optimismus v háji

Nějak mi to psaní teď nejde...
všechno to začalo když se mi v ruce místo mé tučné výplaty oběvila blbá stovka (i když v eurech, no, steně to působí depresivně, zvlášť jeden blbý den po zdražení...)
pokračovalo to dalším nenalezením bot, tudíš do Irska jedu asi v teniskách :-(
Potom
naboural vlak do padajícího mostu a 7 lidí během pár minut nečekaně umřelo. Dalších 70 je zraněných...to dneska říkali v televizy asi 30x .... prvně jsem si říkala, no co, zase další neštěstí...
vlastně čekám mimořádné zprávy z nějakého neštěstí v Chině...
ale teď jsem s večerním chmuem začala myslet na to, co by bylo kdybych v takovém vlaku seděla já.
Ale měla bych to zahnat, jelikož za pár dní musím letět letadlem ... :-)

no...asi sem nenapíšu čím teď zabíjím veškerý čas. Na to sem chodí příliž moc lidí :-) ...stýská se mi po Virginii...

*smutný-smajlík*
*srdce*

*smajlík-s-naprosto-neuvěřitelně-debilně-nepopsatelným-výrazem*

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ten vlak mě taky docela dost rozhodil..Nejdřív jsem tomu moc nevěnovala pozornost,ale pd září to už bude čtvrtý rok,co budu den co den sedět ve vlaku minimálně dvakrát a i ten náš často dohání ve vysokých rychlostech zpoždění.. :(