pátek 8. srpna 2008

Pesimistická poezie :-)

Hledám pozitivní skutečnosti
které bych mohla vzít do dlaně
ale v papírové krabici
nezbylo nic než moje hnáty

světlo usnulo a chrápe
já zatím mnu si oči v šeru
rozmlátit sklo, nebo zahrát na bicí
zas jednou zbrousit vsteku drápy

možná pochopím až na věčnosti
že nežila jsem ani na hraně
že jsem prostě posrala co dalo se
a místo rozběhu si lehla

tvář co tváří se že chápe
na její úsměv už docela seru
poslední ránu těsně pod pásem
sama jsem si sekla

Vidíš mě ty hloupý odraze
kritizovat umíš ale popravdě
dokázal's víc, když jsi jen z kopíráku?
nebo jsem to já, ta na provázcích...

Kruhy se točí
a ničí je to vina prý
já tu hloupě stojím na touze
životní příběh ve svazcích

hloupá slova v něm pomohou odvaze
nevěřím dalšímu kroku a nápravě
A kde jsi byl ty nebeský Šmíráku
koukal ses, s popkornem po nocích

Tak jenom zavřu oči
a jinde budu až se probudím
jestli stojí za to se zas probouzet
když kruh se dál
a dál
a dál
a dál
jak Boží mlýny otáčí

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

:-)))

Milá Minh, tolik bych Ti toho chtěl říct, ale nechci být jako nějaký přeslazený týpek a ještě navíc pocukrovaný vanilkovým cukrem nebo skořicovým cukrem nebo ovocným cukrem nebo hnědým cukrem nebo řepným cukrem nebo jiným cukrem. Takže se teď odcukruju a neřeknu Ti vůbec nic, i přesto, že Tě často vídám ve své mysli, kde tančíš na louce plných voňavých květů. Povídáme si a Ty říkáš:

Chvěji se
a já říkám
Asi je zima;

Mám žízeň,
sorry, není tu voda.

Jedla bych,
uvařil bych Ti,
ale neumím lovit.

Mohu Tě políbit?
Promiň, bacily jsou všude.

Ty koxo, tak teď vážně nevím, jak mám toto ukončit a tak to neukončím. Bude to můj první otevřený šílený, bláznivý, divný komentář, který můžeš Terezko smazat.

Prostě jsem Ti chtěl říct něco, aby jsi se zasmála a tak nějak jsem se zamotal a už to asi ani nerozmotám.

PS: Takovýto pitomý komentář jsem teda ještě vážně nenapsal. Budu vypadat jako imbecil, možná psychopat, trapan, či magorman. Ale co už, když jsem nedokázal ze sebe vyprodukovat nic lepšího, tak ho tu nechám a budu doufat, že ho Terezka smaže.

teruda řekl(a)...

A nesmazu a nesmazu, to me ted pobavilo :-D :-D
aspon si dnes nepripadam jako jediny blazen v okrese...oh, sakra, ty jsi vlastne sk co? :-( :-D :-D