pondělí 4. srpna 2008

Minutová romantika

Moji drazí, splín přešel a vetřela se do mě opět aktivita, no a vznikla tak, po asi padesáti jiných pokusech, POHÁDKA !

jestli máte rádi pohádky, hleďte! : :-)
Poznámka ke komentářům - všimněte si v názvu: ; pohádka není o Koni co se zamiluje, ale o borcovi co se zamiluje a mimochodem je tam taky kůň :-) :-) :-)



A majte se!

(ps: tu hudbu ignorujte :-))) )

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Wááá,já to miluju!! :)
Sakriš,je to strašně moc povedený,hrozně me to chytlo a to nepřehánim.Skvělá práce :)

teruda řekl(a)...

**červené tváře a ututaný úsměv**

:-) dík

Anonymní řekl(a)...

Wááááááááu, mě se to taky moc líbí:-)))
Sakriš, je to opravdu moc povedený,
i mě to chytlo a já to taky nepřeháním. Opravdu skvělá práce:-))) A zase jsem se do Terezky zabouch... Choleraneštovicemorcehadrykostikůže, Jak já se jen teď odmiluju?!? NemámrádTerezkunemámrádTerezkunemámrád
TerezkunemámrádTerezku...:-)))

Anonymní řekl(a)...

Já jsem to vůbec nepochopila.
Je v tom nějaká metafyzická myšlenka nebo je to jen hluboce filozofické drama?

Anonymní řekl(a)...

Já jsem to pochopil téměř všechno, ale jediné, co jsem vůbec nepochopil, bylo to, že do koho nebo do čeho se vlastně ten kůň zamiloval? Ale popořádku... zkusme to trochu analyzovat. Jako první vidíme v záběru koníka, který je tam jaksi náhodou a za malou chvíli nám zmizí ze záběru. Současně s mizejícím koníkem se tam objeví nějaká stará babička z Ukrajiny. Babička má korálkové ruce na dlouhých šňůrkách. Dívá se na nás. Najednou po jisté chvíli přesně v trase koníka vyběhne další babička z Ukrajiny. Budu ji říkat druhá babička. A tato druhá babička z Ukrajiny spatří první babičku z Ukrajiny. Chvilku přemýšlí a potom jde směrem k ní. Hovoří spolu a první babička z Ukrajiny je velmi smutná, protože ji něco trápí a tak ta druhá babička z Ukrajiny ji konejší a soucítí s ní. Potom druhá babička z Ukrajiny odejde od první babičky z Ukrajiny a drama pokračuje. První babička z Ukrajiny se také ztratí z obrazu, aby se za malý okamžik zase vrátila. A koho to nevidí hnědého koníka. První babička z Ukrajiny se rozběhne za ním. Potom tak první bába z Ukrajiny se splete a namísto jídla mu tam dá pytlácké oko a chudák náš koník se do toho oka chytí.A následně potom se celá ta Ukrajinská mafie začne objímat. Takže vidíme, jak se objímá první mafiánská babička z Ukrajiny s druhou mafiánskou babičkou s Ukrajiny. Mezitím koník umírá až do smrti. Někdo mu udělá hrobeček, ale určitě ne ty milé babičky z Ukrajiny. Ty zatím vesele tančí a radují se.

PS: Teda Yaro, co na tom nechápeš?!?

Jediné, co jsem nepochopil, bylo to, do koho nebo do čeho se ten kůň Jurášek vlastně zamiloval?

teruda řekl(a)...

Hele, ty babičko z ukrajiny!!!!

Je to daleko prostčí. Není tam žádna prdelatá mafiánka ale děvčátko které zdrhl zmiňovaný Jurášek. A to tudíš smutné děvče potká ovážný Jakub, takový přitloustý prďola, no a ten jí řek že ho chytne, pak ho chytl a ona se do něj zaláskovala a byla svatba.

chjo chjo, se mi to zas nepovedlo no..

Ale abyste věděli, Moje 4-letá sestra to pochopila správně, a jelikoš je ot pohádka pro děti, splnilo to svůj ucel :-)

Anonymní řekl(a)...

Joj, mě bylo hned divný, že se ta jedna babička z Ukrajiny jmenuje Jakub:-)))

PS:Chjo, to je pro mě memento, abych se vrátil do dětského světa:-)))

Chjo, budu na tom pracovat...

Anonymní řekl(a)...

Zdeněk Kopřiva: Moc bych si přála pohádku o dvou babičkách,z čehoj jedna je z Ukrajiny :D Prosíím :)

Anonymní řekl(a)...

:D Nevěděla jsem, že je Kopřiva tak brutálně vtipný, hahaha.