středa 6. srpna 2008

Le touareg

Dlouho jsem nepsala o žadnem čajíčku. Asi jsem příliž pila Mate a Gruciu... A to jsem čajovnica.
I když mi bylo řečeno že všeci čjovníci se postupem času omezí na Puer. Ehm, ano, to je ten čaj co chutná jako "klášterní bahno" a myslím že je t výstižné. Opravdu mám při pití Pueru ten pocit, tedy, že piju bahno...
A tak, aby kontrast stál za to, a protože jsem tehdá měla hyperoptimistický den, dala jsem si Touareg....

Le touareg, sladká má vášeň
Je to zelený čínský čaj - gunpowder, marocká máta a hoooodně cukru (po turecku :-) )

Má vcelku povzbuzující účinky, kladně působí na psychiku (pokud nepočítáte kalorie), má velmi výraznou, plnou chuť a prostě člověka pohladí, zvláště člověka co pije samé Maté pampero a moc obvykle nesladí.

příprava je jednoduchá - směs touaregu, nebo prostě gunpowder s marockou mátou a 4 lžičky cukru :-) pije se buďto s šálků jako obvykle, možno ho pít i s tureckých skleniček (když už je tak pěkně poturecku sladký, i když není to Rize, no..)
Ještě k marocké mátě, je velmi velmi dobrá, je velmi velmi osvěžující a přitom není tak hořce palčivá jako naše máta.

:-P

dneska jsi ho koupím i domů, ať jsme tlustí na deset prstů :-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

Ej kruci, omylem jsem vymazal svůj vlastní komentář... tak tedy ještě jednou:

Ahojky milá Minh,

mám takovou jednu otázečku, protože se mi zdá, že asi máš zkušenosti s čajmi.

Ta tedy:

Jaký čaj by jsi mi mohla doporučit na pročištění krve ( kromě Kopřivového ) a také mě zajímá, že když má někdo velmi hustou krev a potřebuje ji trochu rozředit, jaký čaj by jsi mu doporučila a poslední otázečka je takováto: Neznáš nějaký čajík, který vyloženě vyvolává chechtavou náladu, samozřejmě přírodní čaj:-))) Byl bych velmi rád, kdyby jsi mi odpověděla, ale samozřejmě, jestli nechceš, tak nemusíš. No, doufám, že jsem Tě touto otázkou moc nezatěžil.

PS: Doufám, že oceníš, že tato otázka není mimo mísu:-)))

Pro nechápající:
Otázka mimo mísu - toto slovní spojení jsem se poprvé naučil od Terezky, která tím kdysi vyjádřila to, že můj komentář se nevztahoval k článku, kde jsem napsal komentář.:-)))

teruda řekl(a)...

Tak na pročištění krve, he, kopřiva? :-) jinak je skvělý třeba Sasafras, ale je dost drahý, je dobrý na všechno a ve vetsim mnozstvi je to i euforikum na tu tvoji chechtavou :-) ( ale na chechtavou si dej radsi konopí, to je taky prirodni :-x )

na rozředění krve jen hodně vody ;-)
a hele, já nejsem bylinkářská poradna ;-) já sama se chdím radit do prodejny bylinek, tam ti poradí nejlíp :-)