pondělí 11. srpna 2008

Odlétám na křídlech vdál :-)

Přátelé mí drazí, odlétám do krajů zelených řtyřlístků, důdů a harmonik, obrovských stád masožravých oveček, whiskey a dobrého tabáku.
Přátelé, majte se tu vesele
vrátím se za necelé dva týdny
jestli se vrátím
ale já se vrátím
ráda se vrátím
abych vám mohla napsat jak mi bylo
aby jste mi meli co závidět :-)

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tož tak se měj ty moje kotě jedno :)

Anonymní řekl(a)...

Tak ahoj, malé světélko...

Zřím šťastnou cestu...
Zřím šťastný návrat...

Markus řekl(a)...

já letím do Dublinu ve čtvrtek, tak se třeba potkáme někde ve výčepu:)

Anonymní řekl(a)...

Říkám si, jak se asi Terezka má v tom zeleném Irsku. Snad mi donese aspoň malý studený kamínek, snad mě pohladí vzpomínkou na mě:-))) A snad i něco nafotí, aby jsme mohli projít její cestu a vidět, co viděly Její zelené oči, snad nám umožní dotknout se srdcem těch obrazů krásného Irska. A snad už brzy Terezka uvidí svou milovanou ochočenou lišku:-)))

Anonymní řekl(a)...

Já si říkám, že by bylo lepší, kdyby nám přivezla tisíc fotek, abysme z toho jejího výletu taky něco měli.

Anonymní řekl(a)...

Ja uz ju chcu tady :P

Anonymní řekl(a)...

Já ji tu chci mít taky:-)))
Ale to je jen moje ego, co ji tu chce mít. Má láska nesmí nikdy nikoho svázat; má láska musí pouze milovat.

teruda řekl(a)...

Hehe, Yari, tisice (doslova) fotek mam ale zatim ne vsechny na netu (tam bude stjne jen vyber pac komu by se to chtelo prohlizet :-)
A kaminek jsem tady dovezla, z Killarney ze velmi stareho lomu medi, takze je prirozene cely zeleny.
Taky Guiness cokolady, irskou pistalku, pomerancovou marmeladu, nejake nadherne knihy o umeni :-P a muslicky z oceanu :-D