úterý 9. prosince 2008

Proč jsem se naučila milovat kočky

čas na nějakou storku z nemocnice (sem mi radči nepřísluší psát o tom jak slavím návrat :-)) )
naučila jsem se zde (kromě vydatného kouření) milovat kočky. na prvním oddělní kde jsem byla v KM, (kdo by věděl tak 18A) je za oddělením velký sad, před ním hřiště a pár stromů katalpy a ještě před tím ja kuřárna, prostě pár lavic kolem stolů kde se kouří.
Já si na tomhle pěkném dvorečku našla schod, co nikam nevedl a sedávala pěkně na něm, s golden Virgiinií nebo cigaretou, četla nebo jen tak sledovala jak přichází podzim.
No a tam, na tom schodu, jsem si zamilovala kočky. Jednak jsem zrovna četla Tracyho Tygra, a jednak koucour kteý tomuto oddělení kraloval sem chodil. Za mnou.
Říkalo se mu House, Housík a on na to slyšel. Primář, který ho krmil pravidelně ráno ve své kanceláři, mu dal ale jméno Tygr.
Byl to větší mourovaný kocůr...
A vrněl tak že to šlo slyšet z dalky.
A skákal na bžanty.
A doufám že mu teď občas dá někdo šunku nebo pribiňáka když jsem já prič :-( :-)

Žádné komentáře: