pondělí 22. prosince 2008

17 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Terezko,

mám Tě moc rád a vždycky Tě budu objímat ve svém srdci. Zpráva o Tvé smrti mě šokovala. Zdá se mi to tak nespravedlivé. Říká se, že dobří lidé umírají mladí a Ty jsi byla takový andílek. Nikdy na Tebe nezapomenu a děkuji Ti za Tvé obrazy. Navždy pro mě zůstanou tím nejcennějším co mám. Dívám se na ně velmi často a nyní sa ně budu dívat ještě častěji. Děkuji Ti za Tvé přátelství a ať jsi už kdekoliv, budeš už navždy v mém srdci, protože na lidi, jakým jsi byla i Ty se nedá zapomenout.

Navždy Tvůj přítel Zdeněk.

Verysek řekl(a)...

Mávni křídlem
a život zavři
potají
tam někde daleko
na tebe
čekají
leť vysoko
nad mraky
a nedívej se
zpět
vše bylo prožito
s noblesou
i těch pár let
mávni křídlem
a nezoufej si víc
tvá duše zůstala
v mém srdci
bez hranic


Terezko, budeš mi chybět..ale doufám,že tvá duše zůstává pořád mezi námi a tys nás neopustila. Věřím že jsi pořád tu...

Mám tě ráda! Napořád.....Tvá kamarádka Veronika J.

Anonymní řekl(a)...

Terezko, děkuji ti za krátký čas, který jsem s tebou mohla strávit, za rozhovory v irských autobusech i na rozmočených cestách... Jsi užasny človek a já věřím, že jsi stále mezi námi. Jediný rozdíl je, že už tě teď nemohu obejmout. Mrzí mě, že jsem to stihla tak málo krát...Anor

Anonymní řekl(a)...

Nezmůžu se na víc slov. Žádná nevyjádří to, co právě citím a jak jsem Tě měla ráda. Chybíš mi!
Tvá kamarádka Moonika

Anonymní řekl(a)...

Dušička z porcelánu, zářivé světýlko v ní jak v zrnku písku třpytící se pod rozjasněnou oblohou, smíška Tvých tajemných, krásných pocitů a v nich Tvá spletitá cestička…Terezko, budeš na tomhle světě moc chybět, žádného zármutku není dostatku pro rozloučení se s Tvojí kouzelnou přítomnosti…klid Tvé dušičce

Anonymní řekl(a)...

Malé rozloučení s mojí milovanou dcerkou Terynkou : Terezka s obrázky http://www.stream.cz/video/205386-terezka-s-obrazky-miluju-a-maluju

Anonymní řekl(a)...

proboha co se stalo? nemůžu tomu uvěřit... je mi to moc líto, opravdu... hodně síly mámě

Unknown řekl(a)...

terinka moja milovana, anjelik moj... stale na teba musim mysliet a nemozem uverit tomu, ze uz tak nikdy neuvidim, nikdy nepocitim tvoje vrucne objatie, ze ma uz nepotesi tvoj usmev na tvari... ani to, ze uz sa s tebou nikdy "nepobijem" a nepoblaznim vo vojne v stegleni... srdce boli, mysel nechape, snazim sa ju prinutit vidiet tam na druhej strane lepsi zivot pre teba... budes mi velmi chybat... uz teraz mi chybas nesmierne... navzdy zostavas v mojom srdci, anjelik moj... mam ta rada! rodine i priatelom prajem vela sil v tychto tazkych chvilach...
Terka, zobrala si si so sebou kusok mna... a kusok teba ostane na vzdy vo mne...
s laskou
navzdy tvoja priatelka
Hana-Pistalka

Anonymní řekl(a)...

Růže, ach Růže,
proč zvadla jsi?
Sotva jsi vykvetla
Sotva svět jsi potěšila
a světem se potěšila,
Zvadla jsi.
Ni trny,
ni květ.
Nejsi.

Ach kéž bych mohla znovu přivonět.
Co mnozí teď dali by za to?
Za všechny tvé trny,
tvé poupě.
Kéž bys vykvetla.
Ale teď, Růže má, věř mi:
V srdci mém - tam kveteš,
Růže má,
díky ti.
Tak blízko k nebeské kytici,
tak daleko k mladému poupěti.

Zvadla jsi.
... a proto dnes pláči.

Anonymní řekl(a)...

...koukám na měsíc přes věčery a přes rána..a mezi pentlemi kouře prchajícího tabáku(onen zbytek jímž dokážu vnímat smyslově tvou přítomnost)lovím zhmotněné vspomínky přicházející jako svých vlastníků zastupci,hledám rozloučení...vyji pro ně.
..je tomu týden co našel jsem a oznámil světu..a měl tu hrůzu a lásku hrůzu,lásku...láskyhrůzu..
a přece lásku veškerou tu hrůzu přebýjející v duši provždy mít. a přesto nedokážu přestat čekat neboť psa nejde odchočit natošpak lišku...která nevrčí nekňučí a vspurně neštěká...neboť má tě v sobě velký díl a provždy bude tobě ochočena
nepřestane však čekat na poslední pohled který měl tu být.
když onen co byl měl být jen na chvíli a proto letmě vetmě mezi futry proletěl.
..chci tě potkat ve svých snech a třeba i kdyby ihned se probudit..aspoň na pohled do našich zelených očí..jenomže nelibostí v tomto kypí svět a právě proto se mi nezdají...
..tak všechny ty vspomínek chvilky drásají...a pro tu bolest nezbývá než milovat tě čím dál víc...a tak přestávám pod měsícem sedět jsem unavený a usínám..pro vždy ale budu tvůj ochočený liščák a ty moje už nedotknutelna pandamala...

...a tak i zítra budu čekat:,)

Anonymní řekl(a)...

Chci jen tiše poděkovat všem věrným přátelů naší milé Terezky, co se s ní dnes přišli tak krásně a dojemně rozloučit na její poslední cestě s Bohem ve Starém Městě u Uherského hradiště. Opravdu mile mě překvapilo kolik za ní přišlo mladých tváří s kytičkami ,ze školy ,z církve i odjinud. Ještě jednou i za Terezku mockrát všem děkuji a Terezka zůstává jistě se svým mírným úsměvem i nadále s námi @táta Renda

Anonymní řekl(a)...

terezko, mam te rada...

Anonymní řekl(a)...

Nemůžu... nemůžu tomu uvěřit.

Anonymní řekl(a)...

Hezké Vánoce Terko,snad tam nahoře je také hezky oslavíš.P.

Anonymní řekl(a)...

Terezko,nemohu uvěřit,že jsou to již 3 roky, co jsi nás opustila. Snad ve světě kde jsi,budeš mít také hezké vánoce.... Moc nám tu chybíš a vzpomínáme na Tebe.. Posílám vzpomínku a pozdravení..Petr

Jana řekl(a)...

Tereza,
it's such a long time. But I often look through your pictures and I miss you. You were wonderful.
Jana

Anonymní řekl(a)...

Terko... jak podobné jsme si byly, přezto jsme šli jiným směrem. Myslím na tebe a přeji ti ten klid duše, po kterém jsme tak toužily. I po tolika letech se mi zdál o tobě sen a určitě nebyl poslední.
M.B.