pátek 24. října 2008

blabla


Lásky moje! :-)

Užívám si tu docela spokojeně. Zvykejte si, protože ještě pár týdnů budu psát jen takhle nárazově když ukradnu notebook (i když tuším že teď je to naposled protože můj drhý kamarád s notebookem bude propuštěn :-( )

Co je nového? Cítím se zdravě a vcelku spokojeněji než dřív, tedy v rámci posledních dnů. Zhubla jsem jak lunt, dnes jsem si koupila za těžké prachynový svetr a bundu abych mohla nerušeně a v poklidu pokračovat v necutném zlozvyku co u mě tady v raplinci vyklíčil v obrovskou fazoli (kouření).... takže mám žluté prsty, z Golden Virginie jsem byla nucena přejít na paramounty páč není k sehnání v celé Kroměříži, ale stále si vařím skvělé čajíčky, aspoň to málo co tu mám ssebou, čtu právě úžasné knihy, např.Tracyho tygra což se vcelku tématicky hodí :-) (doporučuju všem!!!!)

Jinak znáte to jak se baví dva blázn: První: "Kam jdeš?" Druhý: "Ale nikam." První: "Tak běž tudy, to je blíž."


no, dobře.... mějte se!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A co ti je, že jsi v nemocnici? Jak dlouho tam ještě budeš?

teruda řekl(a)...

jsem tam pa me zlobi telo a udu tu jeste....zhruba mesic :-P :-(