čtvrtek 2. října 2008

Špitálos.....

drazí moji, pokud jste si všimly, nejsme internetově přítomná, nejsem přítomná ani doma, ani nikde ve světě, zmizela jsem.

ehm...

ne, kecám nezmizela, ale jsem ve špitále :-( tak nějak jsem jednoho dne procitla a zjistila ze jsem privázaná k posteli, v krku katetr, v nose hadica až do žaludku, v žile kapačka s vitamínkama, no prostě jsem se trochu.... ale řekněme že je mi líp.
pobývám těď v Brně ve fakultní nemocnici, na krásném dětském oddělení (kam věkově nepatřím ale mám rozotomilé oči a tak jsme doktory přemluvila :-)) )

nebojte se o mě, jsem v pohodě, já to dramatizuju :-)
ale je fakt že sem chvilku nenapisu, na net se nedostanu (ted mi jen prijel muj milovany bratricek tak zneuzivam jeho notebooku :-ú)

mejte se a napiste ňa něco hezkého :-D nemocní mají být pěkně litovaní a chlácholení :-D

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahojky Terezko,

původně jsem Ti napsal komentář, který měl asi 1000 slov, ale potom jsem ho smazal a napíšu Ti jen tato slova...

Milá Terezko,

prosím Tě uzdrav se.
Jsi krásný člověk.

Anonymní řekl(a)...

Ježíši!
To musí být pozitivní pro tvou uměleckou tvorbu. Vnímej každý kousek tvého utrpení a pak z toho namaluješ nádherný obraz.
Yara

Anonymní řekl(a)...

Tak teď jsi mě Yaro překvapila:-)
Hluboká myšlenka,
která nakopla i mě:-) Díky...

Utrpení je dar za předpokladu, že tento dar přijmeš, ale v podstatě není vůbec důležité jestli ho přijmeš, protože v konečném důsledku jsi od utrpení oddělená:-)

I když cítíš bolest, Ty nejsi bolestí, protože ničím z toho co můžeš pozorovat, nemůžeš být.

S přátelským pozdravem
Zdeněk

Anonymní řekl(a)...

Chtěla bych Ti napsat komentář,který nemá žádnou filozofickou hloubku,ale je stejně jako tři předchozí od srdce: Vrať se brzy a v pořádku.

Anonymní řekl(a)...

Máš pravdu Sazinko,

moc filozofie je jen na škodu,
stačí být v srdci a upřímně milovat. Děkuji, že Tvá slova mi to připomněla.

A Terezko, ty se už konečně vrať. Všem nám tu chybíš.

Verysek řekl(a)...

Mě Terezko chybíš úplně neskutečným způsobem..Nejde ani říct jak moc tě mám ráda....Tak se nám brzy vrať. MTMR !