neděle 19. října 2008

Kroměříž...alias zase tu na světu

Přátelé mí drazí, tak jsem konečně utekla z nemocnice, z kliniky, z Brna, ale nepotěším vás - ne domů nýbrž do staré dobré Kroměříže.
Ale je to fain, cítím se jako v levnějším hostelu ( 60kč na den ) , strava dobrá, 2x týdně jóga zdarma a pár doktorů a sestřiček na pokec. No, kdybyste se nudili, můžu si chodit aj do města tak pokud na mě máte mobajl tak mi dajte vědět a můžete si zamnou udělat výlet do Krásné Kroměříže, kouknout se do blázince, no řekněte, estli nejste zvědaví jak to v takovém blázinci vipadá :-P
papa (jinak časově eětě netuším jak dlouho...)

4 komentáře:

Ruprecht Elfský řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

Ahojky Terezko:-)

Víš, on ten blázinec není zas tak zlý, když tam bylo tolik úžasných lidí. Například takový geniální malíř jakým Vincent van Gogh rozhodně byl. Tam bylo spousty jedinečných lidí, kteří byli vždy jaksi napřed před ostatním světem, který je vůbec nechápal. A když tam je i tak krásná bytost, jakou Terezka je s nádherným vnitřním světem, tak já bych tam chtěl být taky. A víš co? Já půjdu a postavím se na největší náměstí a budu křičet, že jsem Ježíš a to se hnedka vedle Tebe ocitnu a potom si budeme moct povídat a smát se a bafkat z vodní dýmky a procházet se po zahradě a budeme pít čaj na iks způsobů. A to bude teprve hezký.

Verysek řekl(a)...

No Terýzku my přijedem co nevidět ;)

teruda řekl(a)...

Zdeňku, však já si to tu náležitě užívám, a tvořím, tak jak tech spoustu skvělých bláznů z historie :-) a píšu kila básní, no, šak uvidíte všeci časem, td jsem si půjčila notebook tak dodám nový přízpěvek :-)